گزارش روند اجرای برجام امروز در مجلس قرائت می‌شود

تهران(پانا)- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد روند اجرای برجام در جلسه علنی امروز مجلس قرائت می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
گزارش روند اجرای برجام امروز در مجلس قرائت می‌شود

جلسه علنی امروز- دوشنبه- مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش به ریاست لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.

امیر حسین قاضی زاده هاشمی عضو هیات رییسه در قرائت دستور روز گفت: رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در خصوص لایحه مالیات بر ارزش افزوده، بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد الحاق یک تبصره به ماده ۶۶ قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

وی افزود: قرار است نمایندگان گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از روند اجرای برجام، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در شرکت بین‌المللی نقدینگی اسلامی و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی کنند.

وی افزود: تقاضای عده‌ای از نمایندگان در مورد تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به حوادث بعد از گرانی بنزین در شهرهای مختلف کشور نیز در جلسه علنی امروز بررسی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار