یک سناتور آمریکایی: درحالی‌که توافق هسته‌ای کارساز بود ترامپ آن را پاره کرد

تهران (پانا) - یک سناتور آمریکایی با انتقاد از عملکرد رئیس جمهور کشورش در عرصه سیاست خارجی تاکید کرد که سیاست ترامپ درقبال ایران تنها منجر به بازگشت برنامه هسته‌ای این کشور و تقویت جمهوری اسلامی شده است.

کد مطلب: ۱۰۰۷۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
یک سناتور آمریکایی: درحالی‌که توافق هسته‌ای کارساز بود ترامپ آن را پاره کرد

به گزارش ایسنا، کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکایی در یک رشته توئیت به ارزیابی عملکرد دونالد ترامپ در عرصه سیاست خارجی طی سه سال ریاست جمهوری او پرداخت و به شدت از این سیاست‌ها انتقاد کرد.

وی در یکی از پیام‌های خود درباره سیاست ترامپ درقبال ایران نوشت: تشدید (اوضاع) کورکورانه ترامپ سبب شده؛ 1- ایران برنامه هسته‌ای‌اش را از سر بگیرد، 2- ایران در عراق، سوریه و یمن قوی‌تر شود، 3- ما را در آستانه وقوع یک جنگ قرار دهد.

این سناتور برجسته آمریکایی افزود: تمامی این‌ها برای هیچ چیز بوده است. درحالی‌که توافق هسته‌ای کارساز بود اما ترامپ آن را پاره کرد، تنها به این دلیل که امضای اوباما پای آن بود.

کریس مورفی در سایر توئیت‌های خود نیز به سیاست رئیس جمهور ترامپ درقبال اوکراین، چین، کره شمالی، عراق، یمن، عربستان، سوریه، ونزوئلا، لیبی و موارد دیگر پرداخته و خاطرنشان کرده است: تقریبا در هر گوشه‌ای از دنیا او (ترامپ) سبب شده است ما منزوی، ضعیف‌تر و نا امن‌تر شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار