طرح توقیف وسایل نقلیه با سرعت بالا در یزد اجرا می‌شود

یزد(پانا)- رضا زارع در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد، با اشاره به اینکه حجم بالای تعداد تلفات تصادفات رانندگی بسیار نامناسب است اظهار داشت: با توجه به تصمیمات شورای ترافیک استان طرح توقیف گسترده وسایل نقلیه با سرعت بالا در سطح شهر اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح توقیف وسایل نقلیه با سرعت بالا در یزد اجرا می‌شود

وی گفت: خودروهایی که با سرعت بالا و یا حرکات خطرناک تردد داشته باشند پس از شناسایی از طریق پلیس نامحسوس و دوربین‌های سطح شهر و همچنین اطلاعات و گزارشات مردمی توقیف می‌شوند.

رئیس راهنمایی و رانندگی استان یزد خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه شهربین و در قسمت تعبیه شده برای ثبت تخلفات رانندگی، هر نوع تخلف رانندگی را ثبت کنند.

وی افزود: ثبت کلیه تخلفات رانندگی از طریق موبایل انجام و کمتر از دو دقیقه به رانندگان خاطی با پیامک اطلاع داده می‌شود و تا 48 ساعت رانندگان فرصت معرفی خود به پلیس راهور را دارند؛ درغیر این صورت خودرو در سیستم شماره‌گذاری ثبت و با مجوز اخذ شده از دادسرای یزد توقیف خودرو صورت می‌گیرد.

زارع با اشاره به اینکه توقیف خودروهای متخلف و با سرعت بالا طولانی می‌شود گفت: توقیف در موارد بدون حادثه یک ماه و در اثر رویداد حادثه 3 ماه است و رفع توقیف پس از صدور مجوز قضایی و پرداخت هزینه‌های پارکینگ و جریمه‌های قبلی است.

وی با بیان اینکه این طرح می تواند با مشارکت مردم به بهترین نحو ممکن انجام شود بیان کرد: شهروندادن می‌توانند با ارسال گزارشات خود، پلیس را در تأمین امنیت شهر یاری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار