نوشتن هایی که موجب جریمه می شود

یزد(پانا) -سرپرست پلیس راهور استان یزد گفت: نوشتن شعر و جملات و نصب استیکر و برچسب روی بدنه خودرو، جریمه ۵۰ هزار تومانی دارد.

کد مطلب: ۹۷۴۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نوشتن هایی که موجب جریمه می شود

سرپرست راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: نصب هر نوع علایم یا نوشته، آگهی و تصاویر به بدنه خارجی خودرو‌های شخصی و عمومی به دلیل کاهش شعاع دید راننده و حواس پرتی رانندگان عبوری ممنوع است.

سرهنگ رضا زارع افزود: برابر قانون هر خودرویی که اقدام به نصب استیکر و برچسب بر روی بدنه خودرو کند توسط عوامل پلیس اعمال قانون و علاوه بر جریمه ۵۰ هزار تومانی، باید در محل نسبت به رفع اثر اقدام کند.

سرهنگ زارع ادامه داد: نصب موارد مذکور بر بدنه وسایل نقلیه عمومی مسافربری، وانت بار‌ها و خودرو‌های سنگین تنها در صورت اخذ مجوز بلامانع است، در غیر این صورت با راننده متخلف مطابق قانون برخورد می‌شود.

سرپرست راهنمایی و رانندگی استان یزد اظهارداشت: نقاشی و دست نوشته‌هایی که که در ایام محرم بر روی شیشه‌ و بدنه خودرو طراحی و نصب می شود نیز به دلیل کاهش دید راننده، ممنوع است.

او اضافه کرد: رانندگان وسایل نقلیه در هنگام تردد در محور‌های درون شهری و برون شهری موظف به رعایت تمامی نکات ایمنی و پرهیز از انجام رفتار‌های پرخطر و حادثه ساز، هستند چراکه رعایت این مهم، سلامت خود و سرنشینان خودرو را تضمین می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار