سه میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به کاشان اختصاص یافت

کاشان (پانا) - اعتباری معادل سه میلیارد ریال با عنوان سهیمه مازاد برای طرح‌های مستقل مشاغل خانگی در شهرستان کاشان طی سال جاری اختصاص یافته است. معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان این خبر را اعلام کرده‌است.

کد مطلب: ۱۰۰۷۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
سه میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به کاشان اختصاص یافت

مسعود خاندایی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه‌های مجری این طرح ها شامل جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که پس از تایید پرونده‌ در شهرستان توسط اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
او بیان کرد: سقف هر وام تا مبلغ یک صد میلیون ریال است و مدارک لازم برای دریافت این تسهیلات شامل معرفی‌نامه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اسناد هویتی، مجوز مشاغل خانگی مرتبط، فرم استعلام سوابق بیمه و تسهیلات، فرم درخواست تسهیلات متقاضی و صورت‌جلسه کارگروه اشتغال شهرستان است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان تاکید کرد: متقاضیان برای پیگیری درخواست خود تا روز ششم ماه جاری مدارک مورد نیاز را باید به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان تحویل دهند.
او تصریح کرد: اولویت بررسی پرونده‌ها و پرداخت تسهیلات، با طرح‌های دارای متقاضیان واجد شرایط کارآفرینی و فعال بر اساس ظرفیت‌ها، مزیت‌های نسبی و رقابتی شهرستان کاشان خواهد بود.
خاندایی تاکید کرد: این مرحله ار تسهیلات مربوط به افرادی است که پیش‌تر از تسهیلات اشتغال‌زایی استفاده نکرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار