چهار طرح عمرانی و خدماتی در قمصر و برزک به بهره برداری رسید

کاشان (پانا) - چهار طرح عمرانی و خدماتی در حوزه آبخیزداری و گردشگری با اعتبار نزدیک به ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، با حضور جمعی از مسوولان اجرایی این شهرستان در قمصر و برزک به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
چهار طرح عمرانی و خدماتی در قمصر و برزک به بهره برداری رسید

فرماندار کاشان گفت: بهره برداری از یک اقامتگاه بوم‌گردی در روستای ویدوج با اعتبار بیش از پنج میلیارد ریالی سرمایه گذار خصوصی راه‌اندازی شد که دارای پنج اتاق و ظرفیت پذیرش ۴۰ نفر را دارد و برای پنج نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
علی اکبر مرتضایی اظهار کرد: بند آبخیزداری آزران با اعتبار هشت میلیارد ریال و اصلاح و تعویض شبکه آب روستای ازوار با ۱۰۸ انشعاب به طول چهار هزار و ۸۰۰ متر با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از دیگر طرح‌ها بود.
وی افزود: هفت رشته قنات بخش قمصر، در اثر جاری شدن سیلاب در ابتدای سال‌جاری آسیب دیده بود که با یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار دولتی و کمک‌های مردمی احیا شده و به آبدهی مناسب رسیدند.
وی تصریح کرد: جاری شدن سیل در سال‌های پرباران باعث تهدید قمصر است که با صرف ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای صندوق توسعه ملی،16 مورد سدهای سنگی- ملاتی در این منطقه اجرا شد که ضمن کنترل سیل منجر به تقویت سفره‌های آب زیرزمینی، چاه‌ها و قنات‌ها می شود.
فرماندار کاشان گفت: طرح‌هایی که در مناطق مختلف اجرا می شود، در راستای پاسخگویی به نیازهای مردمی برای مدیریت مصرف آب است و امیدواریم با سرعت بیشتری برای رونق و توسعه متوازن شهرستان حرکت کنیم.
مرتضایی افزود: همزمان با جشن های دهه فجر، ۲۲۸ طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی، زیربنایی، ورزشی، آموزشی و امور حمایتی با اعتبار نزدیک به سه هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف شهرستان رونمایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار