پرداخت ۲۶۲ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل از پرداخت ۲۶۲ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۲۶۲ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان اردبیل

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت اردبیل گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال و رونق تولید داخلی، از ۴ محل متفاوت به واحد‌های تولیدی تسهیلات پرداخت می‌گردد.

او با اشاره به محل‌های پرداخت تسهیلات تصریح کرد: تسهیلات از محل سفر مدیران عامل بانک‌های کشور با همت استاندار اردبیل در تیرماه انجام گرفت و مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان برای واحد‌های تولیدی در نظر گرفته شد که ۲۶۲ میلیارد تومان تاکنون به واحد‌های تولیدی پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: محل دیگر بند الف تبصره ۱۸ است، که وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حمایت بیشتر از واحد‌های تولیدی تفاهم نامه‌ای با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه وبودجه منعقد نموده و براساس این تفاهم نامه ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت که قسمتی از سود تسهیلات را دولت پرداخت می‌کند مبلغ ۷۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی کردیم مابقی هم در مرحله پرداخت است.

صادقی عنوان کرد: محل بعدی اعطای تسهیلات از محل رونق تولید است که وزارت صنعت، معدن و تجارت در نظرگرفته. از این محل هم واحد‌های تولیدی را جهت دریافت تسهیلات به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی کردیم که در حال بررسی و پرداخت هستند.

او در مورد محل چهارم پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی گفت: چهارمین محل اعطای تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری است که این تسهیلات بلاعوض هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: حدود ۱۲۰ واحد جهت بهره مندی از تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند و تمامی واحد‌های تولیدی در صورتیکه مشکل مالی داشته باشند بدون هیچ محدودیتی تسهیلات لازم در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد تا از این طریق بتوانیم رشد و شکوفایی اقتصادی استان را فراهم کنیم.

صادقی تاکید کرد: واحد‌هایی که مشکل سرمایه ثابت و سرمایه در گردش دارند جهت معرفی به بانک‌های عامل می‌توانند به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار