ترسیم افق چشم انداز توسعه مدارس استان اردبیل در سال 1400

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: ترسیم افق چشم انداز توسعه و تغییر مدارس استان در سال 1400 باید ترسیم و بر مبنای آن اقدامات لازم با استفاده از اعتبارات دولتی و درآمدهای دستگاهی انجام گیرد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ترسیم افق چشم انداز توسعه مدارس استان اردبیل در سال 1400

اکبر بهنام جو درجلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به اینکه بیش از ۲۰مدرسه شهرستان‌بیله سوار و مدارس دیگری در استان نیازمند مقاوم‌سازی و بهسازی بوده و بودجه‌های مستقیم دولتی محدودیت‌هایی دارد، باید با برنامه‌های دقیق افق آینده آموزش و پرورش استان مشخص شود.

او افزود: بند (د) تبصره ۱۹در کل کشور چندان اجرا نشده است ولی مصمم هستیم در استان اردبیل به شکل کامل اجرا کنیم که ظرف یکماه آینده باید فضاهای‌ مورد نیاز و کاربری‌ها مشخص شده و با شهرداری‌ها توافقات اولیه صورت بگیرد و اشخاصی هم برای مشارکت شناسایی شوند.

استاندار اردبیل بیان کرد: باتوجه به ظرفیت‌ بالقوه بند (د) تبصره ۱۹می‌توانیم درصد قابل توجهی از فضای آموزشی استان که نیازمند احداث،بازسازی و مقاوم‌سازی است انجام داد.

بهنام جو گفت: در راستای فعال و اجرایی کردن بند (د) تبصره ۱۹باید برنامه‌ریزی‌ها برای حداقل تا سال ۱۴۰۰انجام شود و در این برنامه کلیه وظایف دستگاه‌ها و خیرین مشخص شده و تغییر کاربری که به نحوی انجام شود که به هیچ عنوان هویت مدارس تحت شعاع قرار نگیرند.

او با اشاره به کسب رتبه اول استان در ارزیابی شاخص های شوراهای آموزش وپرورش در کشور خواستار استمرار تلاش فعالان حوزه آموزش و پرورش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار