برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار ، مدیر آموزش وپرورش و سایر اعضاء در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش  شهرستان اسلامشهر

در این جلسه،حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش،به ارائه گزارشی ازعملکرد آموزش وپرورش شهرستان درسه ماهه اخیرپرداخت.

او در ادامه گفت:افتخارات و عناوینی از جمله قهرمانی در رشته های کشتی،بدمینتون،شطرنج و تنیس و همچنین انتخاب اسلامشهر به عنوان قطب زیست فناوری کشور را مرهون زحمات کارشناسان،مدیران و معلمان و دانش آموزان عزیز هستیم.

سپس علیرضا جعفری معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار اسلامشهرنیز در سخنانی به مواردی از جمله، تمهید مقدمات برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه‌های دهه مبارک فجر98 با محوریت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی،تعیین تکلیف مطالبات اداره آموزش و پرورش ازاداره تأمین اجتماعی وتعیین وضعیت مالیات مدارس دولتی و معافیت پرداخت.

او همچنین در زمینه مالیات سالهای نود ودوتانود وهفت،تأمین اعتبار مرحله دوم برگزاری اردوی راهیان نور پسران و هماهنگی تکریم مقام معلم و تجلیل از معلمین برگزیده مطالبی را مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار