پیام تقدیرمدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به جهت بسترسازی آموزش های غیرحضوری دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس از طرف همکاران پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تقدیرمدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر

متن پیام حسینعلی بنارمدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهربه شرح ذیل است :

به نام خداوند جان وخرد

بی شک امروز لوح سفید دیگریست درصفحه زرین تعلیم وتربیت، باید قلم موی اراده را برداریم و رنگ تازه ای بر بوم زندگی وآینده بزنیم ،تا طرحهاو آرزوهای زیبایمان جان دوباره بگیرند.

همکارانمان در مدیریت آموزش وپرورش اسلامشهر ازهیچ کوششی برای عزیزانشان دریغ نداشتند وخرسندیم ازاین که همچنان باعلاقه وافر برای جبران کمبودهای آموزشی ،درتکاپو هستند.

در مدیریت آموزش وپرورش شهرستان اسلامشهر جلسه ای با محوریت مطالبی در مورد شیوع ویروس کرونا و تعطیلات پیش آمده و چگونگی راهکارهای استفاده بهینه دانش اموزان از امکانات مجازی مراکز ومدارس اموزشی (سایت،کانال و ...)و ارائه به دانش آموزان عزیز برگزار شد.

اهم برنامه های تشکیل کارگروه آموزش مجازی که با حضور کلیه همکاران مقاطع آموزشی وبا مشارکت مدیران مدارس ،جهت برنامه ریزی و ایجاد یک کانال ارتباط درسی با دانش آموزان (هرمدرسه یک کانال آموزشی)،برگزار شد،

تشکیل جلسات توجیهی ازطریق ویدئو کنفرانس، جهت تعدادی از همکاران و توجیه آنان در خصوص استفاده از فضای مجازی و تشکیل کلاس و ارائه مطالب به کارگروه، ایجاد کانال های آموزشی در پیام رسان های داخلی و ارائه مطالب با توجه به پایه ها و رشته های درسی، مشاوره آنلاین با دانش آموزان و عوامل اجرائی در خصوص برنامه ریزی هفتگی ،بودجه بندی دروس و شیوه ارائه تکالیف به دانش آموزان بوده است.

اقدامات دیگری همچون تهیه فیلم های آموزشی ، پیامهای صوتی دروس مختلف و ارسال در کانال های مدارس، برنامه ریزی جهت برگزاری آزمونهای آنلاین و اطلاع رسانی به دانش آموزان جهت تدریس دبیران وبرنامه های شبکه ی آموزش نیز انجام پذیرفته است.

مهمترین نکته این که درپایه های مشترک از محتواهای تولید شده ، باهماهنگی اعضای کارگروه اداره برای مدارس منطقه، یکسان استفاده می گردد تا زمان تولید محتواهای آموزشی به حداقل برسد وکمیت وکیفیت مطالب ارسالی درکانال ها وگروه های مدارس ، مطلوب وارزشمند باشد.

ضمن تقدیر از تمامی همکاران پرتلاش وارجمند و دانش آموزان عزیز،آرزوی بهترینها و روزهایی پر از موفقیت و نشاط پر از خنده و دلخوشى توام با خبرهای خوب آرزومندیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار