باید روحیه انقلابی را در جامعه زنده نگه‌داریم

یزد(پانا)- نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بابیان اینکه اگر ایستادگی و مقاومت کنیم نتیجه می‌گیریم، گفت: باید روحیه انقلابی را در جامعه زنده نگه‌داریم.

کد مطلب: ۱۰۰۷۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
باید روحیه انقلابی را در جامعه زنده نگه‌داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، آیت‌الله محمدرضا ناصری در همایش ائمه جمعه استان یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ائمه جمعه در این زمینه ضمن تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات در تعیین مصداق ورود نکنند و حرکتی نداشته باشند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویارانش اظهار داشت: تا قبل از شهادت این عزیزان بعضی‌ها تلاش کرده بودند که مردم را نسبت به‌نظام جمهوری اسلامی مأیوس کنند که به لطف خداوند توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب شد و ائمه جمعه باید تلاش کنند این روحیه وحدت و همدلی که در جامعه ایجادشده است را حفظ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد افزود: تکلیف ما در انتخابات روشن است به این معنا که ما مردم را به حضور گسترده در انتخابات تشویق می‌کنیم و ویژگی‌ها و خصوصیت‌های کاندیدای اصلح و کار نمایندگان مجلس را بیان می‌کنیم که کار نماینده قانون‌گذاری، دقت در مسائل و عدم حزب‌بازی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه ما باید دو موضوع حفظ روحیه انقلابی در مردم و فرزند آوری را در جامعه زنده نگه‌داریم، گفت: اولاً همه باید بدانند اگر ایستادگی و پایداری کنند نتیجه می‌گیرند همان‌گونه که از ابتدای انقلاب تاکنون در هر زمینه‌ای ایستادیم نتیجه گرفتیم و در هر زمینه‌ای که حتی مقداری کوتاه آمدیم نتیجه‌ای نگرفتیم.

آیت‌الله ناصری در پایان اظهار داشت: نکته دوم که خیلی هم حساس است موضوع ازدیاد جمعیت و فرزند آوری است که عدم توجه به این موضوع کانون خانواده‌ها را با خطر مواجه کرده است و دشمن در تلاش است که از این مسئله در جهت از بین بردن حاکمیت شیعه استفاده کند.

گفتنی است که همایش ماهیانه ائمه جمعه استان یزد در مصلای خاتم‌الانبیاء (ص) شهر احمدآباد اردکان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار