با حضور رئیس محیط زیست شهریار صورت گرفت

برگزاری تریبون آزاد هوای پاک در دانشگاه پیام نور شهریار

تهران (پانا) - همزمان با گرامیداشت هفته هوای پاک با شعار «هوای پاک اقدام و عمل» رئیس اداره محیط زیست شهرستان شهریار باحضور در دانشگاه پیام نور این شهرستان به سئوالات دانشجویان درخصوص مسائل و معضلات آلودگی هوا پاسخ داد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری تریبون آزاد هوای پاک در دانشگاه پیام نور شهریار

فاطمه برنا، رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: دانشگاه و دانشجویان به عنوان یکی از مخاطبین اثرگذار جامعه و مطالبه گران واقعی، نقش بسزایی در حفظ محیط زیست و ارتقای فرهنگ عمومی محیط زیست داشته و می‌توانند با برگزاری نشست‌های تخصصی در این حوزه به تفسیر و تبیین مسائل موجود در این حوزه بپردازند.

برنا با اشاره به ضرورت پاسخگویی مسئولان به مردم در حوزه فعالیت‌هایشان اظهار کرد: محیط زیست شهرستان شهریاز به همین منظور برنامه تریبون آزاد با هدف پاسخگویی به سوالات دانشجویان را در محل دانشگاه پیام نور ترتیب داد تا از این طریق بتواند مطالبات دانشجویان را به عنوان یکی از گرو‌ های اجتماعی رصد و پیگیری کند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان شهریار ظرفیت دانشگاه و دانشجویان را فرصتی مناسب در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ محیط زیست دانست وگفت: همه مردم و گروه‌های اجتماعی دارای حقوق شهروندی و مدنی هستند و حق آن‌ها، برخورداری از سلامت و محیط زیست پاک است و همه ما در این خصوص مسئولیم.

در این برنامه رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار ابتدا گزارشی از وضع زیست محیطی شهرستان ارائه کرد و سپس دانشجویان سوالات خود را در مورد وضع سوخت خودروها، تولیدات خودرو و نقش آنها در کاهش و یا افزایش آلودگی هوا و موضوعات مرتبط با آلودگی هوا مطرح کردند.

این نشست با حضور رئیس و معاون فرهنگی دانشگاه و رئیس و مسئول آموزش محیط زیست شهرستان شهریار و جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور شهریار همزمان با گرامیداشت هفته هوای پاک برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار