نماینده ولی فقیه در سپاه:

دانشجویان را فرزندان همین ملت می‌دانیم/اگر نظام صبر می‌کند عین بزرگواری و متانت است

تهران(پانا)- نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: ما برای آن دانشجویانی که اینگونه رفتار می‌کنند دلمان می‌سوزد و غصه آنان را می‌خوریم، ما آنان را فرزندان همین ملت می‌دانیم.

کد مطلب: ۱۰۰۵۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان را فرزندان همین ملت می‌دانیم/اگر نظام صبر می‌کند عین بزرگواری و متانت است

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، با بیان اینکه حاج قاسم دارای جامعیت در ارزش‌های انسانی بود، گفت: او در برنامه ریزی و اندیشه اهل تدبیر و منطقی استوار بود و قدرت بیانی عالی و اقناع کننده داشت. او ادبیاتی متواضعانه، اما قوی داشت. حاج قاسم خدا و مردم را دو طرف جوب نمی‌دید. او نمی‌گفت یا خدا یا مردم. این دیدگاه غربی است. حاج قاسم معتقد بود بهترین راه برای تقرب به خدا خدمت به مردم است.

وی افزود: در زمانی که فرماندهی سپاه قدس در شرق کشور را داشت و چه زمانی که در جبهه مقاومت فرماندهی می کرد، نمی‌دیدیم در دید و لحن او ذره‌ای تفاوت یا لرزش دیده شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شهادت تهرانی مقدم و سرلشکر احمد کاظمی سردار سلیمانی را شکست، اظهار کرد: او در کنار شهادت این دو دوست و همرزم خود وقتی با سختی‌های مردم و وقوع سیل و زلزله در کشور مواجه می‌شد بسیار آزرده بود و از رنج مردم در سختی قرار می گرفت.

حاجی‌صادقی تاکید کرد: او در عین اقتدار و فرزانگی اگر می‌دید که خاری در پای مردم رفته است طاقت نمی‌آورد و همین بود که وقتی او به شهادت رسید خونش معجزه آفرید و برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم کشوری به طور رسمی محلی از آمریکا را موشک زد و اعلام کرد.

وی تأکید کرد: در چنین وضعیتی یک فاجعه دردناک برای مردم آفریده می‌شود و انسانهایی بی‌گناه کشته می‌شوند و آن وقت کسانی که به سلیمانی شباهت زیادی دارند و تفکر او را دنبال می‌کنند می آیند و می‌گویند آرزوی مرگ کرده اند و از این حادثه شرمسار می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد:فرمانده عزیز ما با شجاعت می‌آید و می‌گوید این اشتباه رخ داده در حالی که می‌توانست آن را بپوشاند، دشمن بداند که این صداقت نشانه عزت، آبرو و شجاعت است اما حالا برخی که نتوانستند موج بزرگ مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی در کشور و عراق ببینند به میدان آمدند و از این آزادی و امنیت سوءاستفاده کردند.

حاجی‌صادقی تصریح کرد: شما اگر عزادار بودید آن سه روزی که اینان جان‌باخته بودند کجا بودید؟ چرا آن وقت عزاداری نمی‌کردید؟ چرا سه روز بعد به یاد عزاداری افتادید؟ آنان بهتر است بدانند که موجی که قاسم سلیمانی ایجاد کرد و جایگاهی که او دارد با این کارها از میان نمی‌رود.

وی افزود: اینکه می‌گویید چرا فرماندهان آمدند و از مردم پس از این حادثه عذرخواهی کردند بدانید که این افتخار این فرماندهان است. آنان در برابر مردم خاضع و نوکر و خدمتگزارشان هستند. آنان به این عذرخواهی افتخار می‌کنند و در پیشگاه ملت از آنان پوزش می‌طلبند اما دشمنان بدانند که این فرماندهان در برابر دشمن بسیار مستحکم و نابودکننده کاخ‌های آمال آنان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: ما از رهبرمان یاد گرفته ایم و فرماندهان ما که دربرابر مردم آرزوی مرگ می کنند، از امام علی (ع) یاد گرفته اند که برای ربودن خلخالی از پای زن یهودی آرزوی مرگ می کرد ولی ما برای آن دانشجویانی که اینگونه رفتار می‌کنند دلمان می‌سوزد و غصه آنان را می‌خوریم. ما آنان را فرزندان همین ملت می‌دانیم اما این رفتارهایی که از برخی دانشجویان بروز پیدا می‌کند ما را غصه‌دار آنان می‌کند.

وی تصریح کرد: آقای هنرمند چرا باید سفیر انگلستان این روباه پیر و مکار، کارگردان شما بشود؟ چرا مردم را نمی‌بینید؟ چرا عزت این نظام و قدرت انقلاب را نمی‌بینید؟ چرا اینکه خواب را از چشم مستکبران گرفته ایم نمی‌بینید؟ چرا اینکه سنگ‌های کودکان فلسطینی را به موشک‌ بدل کرده‌ایم و بر سر آمریکا ریختیم نمی‌بینید؟ سرتان را بلند کنید. ما شما را از خودمان می‌دانیم، ما شما را در درون خودمان تعریف می‌کنیم و برای شما دلمان می‌سوزد. ما غصه شما را می‌خوریم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: اینکه دربرابر این حرکت های کوچک با صبر برخورد می‌شود دلیلش این نیست که نمی‌توان پاسخی به آن داد، اگر نظام صبر می‌کند عین بزرگواری و متانت است.

وی در پایان اظهار کرد: ولی بدانند که اگر قرار باشد به تصاویر شهدای ما و مقدسات مان توهین کنند، این ملت همان ملت سال ۸۸ است که پس از روز عاشورا به میدان آمد و طومار فتنه را جمع کرد. این ملت صبور هست اما بی تفاوت نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار