مجتبی هاشمی: طرح امین از طرح‌های موفق همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بهره‌مندی بیشتر از توانمندی‌های روحانیون امین را از اولویت‌های استان در اجرای مسابقات قرآن، عترت و نماز برشمرد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مجتبی هاشمی: طرح امین  از  طرح‌های موفق همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درسخنانی ضمن تأکید بر لزوم برخورداری از توانمندی‌های روحانیون معزز به‌عنوان بازوهای یاری‌رسان به آموزش و پرورش در فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی اظهار کرد: طرح امین به عنوان یکی از طرح‌های موفق در حوزه همکاریها است که با توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز توانسته جایگاه مقبولی را در بین مدیران مدارس کسب کند.

او در ادامه افزود: با توجه به برنامه‌های تخصصی حوزه‌های علمیه در امور قرآن، عترت و نماز بر استفاده از ظرفیت آنان در برنامه‌هایی از جمله، آموزش احکام، ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و دیگر فعالیت‌های دینی و پرورشی با شناسایی و توانمندی این عزیزان تاکید داریم تا بتوان در حوزه‌هایی چون توانمند‌سازی دانش‌آموزان جهت شرکت در مسابقات قرآن، عترت و نماز و همچنین به عنوان داوران رشته‌های گوناگون استفاده شود.

هاشمی خاطر نشان کرد: ۱۷ منطقه از شهرستان‌های استان تهران دارای روحانیون امین هستندکه در برخی از مناطق از این ظرفیت‌ها استفاده شده که امید است در سال های آینده مناطق دیگر استان نیز از این توانمندیها استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار