دهه فجرانقلاب اسلامی، زنده و پویا درپرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه در آستانه چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی و نخستین سال از دهه پنجم انقلاب قرار داریم، شعار محوری دهه فجر امسال انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت است.

کد مطلب: ۱۰۰۹۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجرانقلاب اسلامی، زنده و پویا درپرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار کرد: در سال جاری ضمن تاکید بر اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان نقش الگویی، تربیتی شهیدسردار حاج قاسم سلیمانی و تقارن اربعین شهادت آن سردار سرافراز با یوم ا... 22 بهمن در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

او در ادامه برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی لاله ­های روشن ، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی متناسب توسط مناطق 21گانه شهرستان‌های استان را از جمله برنامه‌ها برشمرد و افزود: محورهای مورد توجه در راستای اجرای برنامه های دهه فجر، مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب بوده و روزهای این ایام با این محور نامگذاری شده است.

هاشمی بیان کرد: روز 22 بهمن امسال به نام حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل ها نامگذاری شده است که انتظار داریم شاهد باشکوه­ترین مراسم در راهپیمایی 22 بهمن و گرامیداشت اربعین شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار