علیرضا کاظمی: بسته تربیت اجتماعی دانش‌آموزان آماده شده است

تهران (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی از آماده شدن بسته تربیت اجتماعی دانش آموزان خبر داد تا این نقشه کلان تربیتی به کف مدارس برود‌.

کد مطلب: ۱۰۰۷۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا کاظمی: بسته تربیت اجتماعی دانش‌آموزان آماده شده است

علیرضا کاظمی در آیین تکریم و معارفه اسماعیل بحری‌زاده، قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی به تجربیات ارزشمند بحری‌زاده و به آیه‌ای از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: «خداوند بندگان خود را توصیه می‌کند و به پیامبر خود می‌گوید که به مردم بگو "کار کنید، تلاش کنید، از پا ننشینید دنیادار استراحت نیست". در قرآن آمده که کار و تلاش شما را اول خدا می‌بیند، تلاش شما مردم را پیامبر و مومنان می‌بینند و آن را قضاوت می‌کنند.»

رئیس سازمان دانش‌آموزی افزود: «اگر بندگان، خدا و اولیای خدا را حاضر بر کار خود ببینیم نیاز به‌ هیچ تشویق و پاداشی نخواهیم داشت. آنچه می‌ماند نگاه خدا بر کارهای ماست ما باید در کارهای خود با خدا معامله کنیم.»

کاظمی در ادامه خطاب به بحری‌زاده گفت: «تمام تلاش خود را در سازمان انجام دهید تا به ارتقای این نهاد ارزشمند تربیتی کمک شود. ما بازوان توانمند تربیتی نظام تعلیم و تربیت هستیم لذا باید به فعالیت‌های تربیتی خود عمق دهیم و آنان را اثربخش کنیم.»

او از آماده شدن بسته تربیت اجتماعی دانش آموزان خبر داد تا این نقشه کلان تربیتی به کف مدارس برود‌.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: «فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی با نگاه به مدرسه، اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی و ایجاد پویایی در کف مدرسه اجرایی و ۳ بحث اعضای پیشتازان، شبکه خبرگزاری پانا و مجلس دانش‌آموزی باید در سازمان پیگیری شود.»

کاظمی گفت: «ما عضوی از پیکره مجموعه آموزش و پرورش هستیم و باید با بخش‌های مختلف این وزارتخانه پیوستگی داشته باشیم. توانمندسازی شبکه مربیان سازمان کلید حرکت این سازمان است باید بر روی آن توجه داشته باشیم.»

بحری‌زاده نیز در این آیین با اعلام فعالیت‌های ۲۰ روزه خود بر خرد جمعی تاکید کرد و گفت: «بحث سیستمی کار کردن را با هماهنگی وزارتخانه شروع کردیم یک فضای همدلی خوبی ایجاد شده است و مدیران کل معاونت پرورشی و فرهنگی همکاری خوبی باما داشتند.»

او افزود: «پویش سپاس سردار به پاس قدردانی از شهید سردار سلیمانی و الگو قرار دادن او همچنین پویش سیل مهربانی به‌خوبی در حال اجراست. بسته تربیتی تشکل پیشتازان و بسته‌ای برای سایر دانش‌آموزان تعریف خواهیم کرد تا هویت سازمان را برای سازمان معرفی کنیم.»

در پایان این آیین بحری‌زاده به‌عنوان قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار