معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش در کارگروه ارتقا بخشی به شاخص های آموزش و پرورش خوزستان:

ضرورت توجه به تربیت تمام ساحتی در تدوین طرح ارتقا بخشی به شاخص ها در آموزش و پرورش

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد: ما انتظار داریم که در تدوین این طرح نیازهای حوزه های تربیتی و پرورشی نیز دیده شود.

کد مطلب: ۱۰۰۷۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به تربیت تمام ساحتی در تدوین طرح ارتقا بخشی به شاخص ها در آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، علیرضا کاظمی روز چهارشنبه ۲ بهمن ماه ۹۸ در کارگروه ارتقابخشی به شاخص های آموزش و پرورش خوزستان که در مجموعه فرهنگی فجر اهواز برگزار شد، گفت: این کارگروه در آموزش و پرورش استان خوزستان به عنوان اولین استان در سطح کشور با هدف رسیدن به یک الگوی توسعه ای راه اندازی شده است و لازم است در آموزش و پرورش سایر نقاط کشور نیز بسط داده شود.

وی با تاکید بر اهمیت استان خوزستان به عنوان یکی از استانهای مهم در کشور تصریح کرد: این گام از خوزستان آغاز شده است و یک فرصت استثنایی را از این جهت برای این استان فراهم کرده است که باید قدر دانسته شود.

کاظمی گفت: آموزش و پرورش خوزستان شایستگی این را دارد که از نظر شاخص های آموزشی در جایگاه برتر کشوری قرار بگیرد و ما از وقوع اتفاقات خوب در این استان استقبال می کنیم.

وی با اظهار اینکه برای تدوین طرح ارتقا بخشی به شاخص های آموزش و پرورش خوزستان نباید از پرداختن به شاخص های فرهنگی و تربیتی غافل شد، افزود: اگر قرار باشد شاهد اتفاق مثبتی در حوزه ارتقای شاخص ها باشیم باید نوع نگاه ما تحقق تربیت تمام ساحتی باشد.

کاظمی افزود: مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری دغدغه آسیب های اجتماعی است و ما انتظار داریم که در تدوین این طرح نیازهای حوزه های تربیتی و پرورشی نیز دیده شود و نگاه کوتاه مدت، بلند مدت و اولویت های دقیق این طرح با در نظر گرفتن شاخص های پرورشی و فرهنگی تدوین شود.

وی در عین حال شاخص های آموزش و پرورش استان خوزستان در حوزه پرورشی و فرهنگی را مطلوب دانست و گفت: حوزه پرورشی و فرهنگی دارای ۵۲ شاخص است که عملکرد آموزش و پرورش خوزستان در این شاخص ها موفق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار