آیین بزرگداشت دانشجوی شهید سانحه هوایی تهران در یزد برگزار شد

یزد(پانا)- آیین بزرگداشت شهید « امیرحسین قربانی بهابادی» یکی از دانشجویان نخبه سانحه هواپیمای اوکراینی امروز( دوشنبه ) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد روضه محمدیه ( حظیره ) شهر یزد برگزار شد

کد مطلب: ۱۰۰۶۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین بزرگداشت دانشجوی شهید سانحه هوایی تهران در یزد برگزار شد

در این مراسم مسوول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای سانحه هوایی اخیر از جمله وظایف دینی و ملی است .

حجت الاسلام عباس سبحانیان به برخی مصاحبه های خانواده شهدای این حادثه اشاره کرد و ادامه داد: این خانواده ها با روحیه بالای خود و ایستادگی نشان دادند که دلبسته نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره از برخی مسائل در کشور به دنبال سوء استفاده هستند به اهمیت داشتن بینش و بصیرت در قبال آن تاکید کرد.

نماینده سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه یزد تاکید کرد: هرجا مردم و مسوولان در کنار مقام معظم رهبری بودند و با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی عمل کرده اند استکبار شکست خورده است.

به گفته سبحانیان ، وجود روحیه انقلابی و ولایتمداری همواره برای عبور از مشکلاتی که دشمنان علیه نظام به وجود می آورند از جمله ضرورت های تاریخی و اجتماعی است و باید مدنظر همگان قرار گیرد.

وی از اینکه برخی افراد به دنبال جدایی دین از سیاست هستند انتقاد کرد و گفت: این ریشه در راحت‌طلبی آنها دارد و فقط به دنبال رسیدن به اهداف شخصی هستند.

این استاد حوزه علمیه یزد در ادامه یاد شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت را گرامیداشت و بر تبیین سیره و اهداف شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم و جوانان تاکید کرد.

سبحانیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نمازجمعه هفته گذشته تهران تاکید کرد: از توصیه‌های معظم‌له، همان داشتن اقتدار قوی در برابر کفر جهانی است .

وی همچنین به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه ۹۸ همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: از مولفه‌های اقتدار سیاسی ایران در برابر دشمنان، حضور گسترده مردم در انتخابات است.

مسوول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یادآورشد: از اینکه شورای نگهبان اعلام می‌کند حدود ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس به دلیل مشکلات اقتصادی فاقد صلاحیت هستند جای بسی شرمندگی است.

سبحانیان گفت: باید همه مردم با وحدت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به افراد صالح ، دلسوز و انقلاب رای دهند.

قربانی یکی از شهدای هواپیمای اوکراینی و دانشجوی مقطع دکتری رشته بیوشیمی دانشگاه « مانیتوبا» کانادا بود و پدرش از جانبازان دفاع مقدس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار