اقتدار و امنیت، حاصل خون بهای شهدای ۱۵ خرداد و قیام حضرت امام (ره) است

ابرکوه (پانا) -  آیین بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ در مسجد کوثر شهرک صفاییه ابرکوه با حضور قشرهای مختلف مردم منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
 اقتدار و امنیت، حاصل خون بهای شهدای ۱۵ خرداد و قیام حضرت امام (ره) است

در این آیین مدیر حوزه علمیه ولی عصر (عج) با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای ۱۵ خرداد، بیان کرد: امام خمینی (ره) حتی در تبعید علاوه بر مبارزه علیه رژیم پهلوی زمینه ساز پیروزی انقلاب شدند و با پیروزی انقلاب اقتدار و امنیت را برای ایران به ارمغان آوردند .

حجت الاسلام تقی فتاحی با بیان اینکه امروز اقتدار و امنیت حاصل خون بهای شهدای ۱۵ خرداد و قیام حضرت امام (ره) است ، تصریح کرد: مسوولان باید الگوی زندگی را از امام خمینی (ره) که بر گرفته از اخلاق و منش حضرت علی (ع) است، رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) در عرصه سیاست و مبارزه با طاغوت زمان ، تمام معادلات سیاسی و شیطانی دنیا را به هم زدند ، افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی، در عین زندگی ساده و عرفانی که نماد زندگی اسلامی است، الگویی برای جهان اسلام بود .

مدیر حوزه علمیه ولی عصر (عج) ابرکوه در ادامه خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» را در دنیا فریاد زدند و کشور را از سلطه دشمنان خارج کردند و امروز ایران مرکز ثقل امنیت دنیا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار