برگزاری نشست هیئت اندیشه‌ورز فعالیت های پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - جلسه اعضای هیئت اندیشه‌ورز فعالیت های پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران به ریاست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و با محوریت کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی در سطح مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هیئت اندیشه‌ورز فعالیت های پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران

در این جلسه سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با اشاره به اهمیت مستندسازی فعالیتها اظهار کرد: مستندسازی فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی مدیریت دانش را در مجموعه تسهیل می‌کند و امتیازی مهم جهت رقابت در سازمان محسوب می‌شود.

او در ادامه به موانع اجرایی مستندسازی در سطح مدارس و مناطق اشاره کرد و افزود: نبود فرهنگ مناسب، پراکندگی فعالیت‌ها، بی‌توجهی به روند کار، نگرانی از آشکار شدن نقاط ضعف، نگرانی از افزایش مسئولیت در حوزه پرورشی و مواردی از این قبیل می توانند موجب تردید همکاران در پرداختن به امر مهم مستندسازی فعالیت‌های پرورشی شود.

همچنین مقرر شد اعضای هیئت اندیشه‌ورز با مطالعه بر روی کاربرگ مستندسازی فعالیت‌های پرورشی در سطح مدارس، کاربرگ نهایی را تنظیم و کاربرگ مذکور اساس کار معاونین و مربیان پرورشی و امورفرهنگی مدارس در مستندسازی فعالیت‌های پرورشی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار