مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در همایش روز هوای پاک:

خواستگاه نهادینه سازی اخلاق محیط زیست و احساس مسئولیت اجتماعی مدرسه است

مشهد(پانا)- مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در همایشی که به مناسبت بیست و نهم دی ماه روز ملی هوای پاک در سالن همایش های شهید حاتمی آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد برگزار شد گفت: خواستگاه نهادینه سازی اخلاق محیط زیست و احساس مسئولیت اجتماعی مدرسه است.

کد مطلب: ۱۰۰۶۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
خواستگاه نهادینه سازی اخلاق محیط زیست و احساس مسئولیت اجتماعی مدرسه است

تورج همتی مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان در این مراسم گفت: هوای پاک موضوعی است که همه ما به آن نیاز داریم و استفاده از هوای پاک حق همه ماست و ما باید نسل آینده را به نحوی آموزش دهیم که از این هوای پاک سهم داشته باشند.

او افزود: باور حفظ محیط زیست باید در جامعه وجود داشته باشد و این باور باید از مدرسه و کلاس درس آغاز شود.

همتی تصریح کرد: خواستگاه نهادینه سازی اخلاق محیط زیست و احساس مسئولیت اجتماعی محیط مدرسه است و این مهم میسر نخواهد شد مگر اینکه آموزش های لازم را به نسل آینده منتقل کنیم.

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان تاکید کرد: برگزاری این قبیل همایش‌ها، گام های کوچک اما بسیار موثری است که در جهت حفظ هوای پاک برداشته می شود و باید جهت داشتن هوای پاک در جامعه تلاش نماییم.

او خاطرنشان کرد: تغییر در رفتارها، الگوها و شیوه های زندگی می تواند در حفظ هوای پاک تاثیرگذار باشد و نقش معلمین در زمینه انتقال این دانش بسیار مهم است.

همتی در پایان گفت: موضوع آلودگی هوا موضوع مهم جامعه است و برای رفع آن یک اراده پایدار مورد نیاز است و باید با کاهش آلودگی هوا در زمینه ارتقاء سلامت جامعه گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار