برگزاری جلسه تعامل و برنامه‌ریزی دانش آموزان خبرنگار پانا درشهرقدس

شهرقدس (پانا) - جلسه ماهانه دانش آموزان خبرنگارپانا شهرقدس به منظور بیان نظرات وآموزش، با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس و رابط خبری پانا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه تعامل و برنامه‌ریزی  دانش آموزان خبرنگار پانا درشهرقدس

در این جلسه،محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس در سخنانی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور بیان کرد:این دو هفته،هفته‌های مهمی در کشور ما بودندویکی از آن اتفاقات شهادت سردار قاسم سلیمانی بود که البته با شهادت ایشان فقط جسم ایشان را از دست دادیم.

او افزود:مابسیار مواردی رااز سردار شهید سلیمانی آموختیم و بی‌شک هرکدام از ما رهرو راه این سردار بزرگ خواهیم بودوبعضی انسان‌ها با روش و منش خود خیلی چیزها را به ما آموزش می‌دهند و این رفتارهای خوب جاودانه می‌مانند‌.

او در ادامه اظهار کرد:ما در زمان ائمه(ع) نبودیم ولی پس از گذشت چندین قرن هنوز هم از راه و روش آنها در زندگی بهره می‌گیرم.ما نباید بگوییم که چون ائمه (ع)مورد توجه خداوند بودند،ما به آنها دست پیدا نمی‌کنیم،اما بدانید یک رتبه پایین‌تر ازائمه(ع) انسان‌هایی هستند که دست یافتنی هستند و هرگاه گام‌هایی در مسیر قرب الهی برمیدارند.

محمد قاسمی گفت:سردار قاسم سلیمانی هم مانند ما در همین جامعه زندگی کردند، رشد کردند و به آن مقام والا رسیدندوایشان هم با الگو برداری از زندگی ائمه(ع)توانستند محبوب دل‌ها شوند و هم اکنون در تمام دنیا سخن از رشادت و شجاعت ایشان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس خطاب به دانش آموزان خبرنگار پانا عنوان کرد:شما باید در نقش‌هایی که در جامعه دارید خبره باشید و هرکدام را به نحو احسن انجام دهید و اجازه ندهید که افکار منفی به ذهن شما هجوم بیاورند و مانع شما شوند.

خبرنگار:نسترن خدابنده‌لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار