تمامی محورهای ارتباطی استان اردبیل باز است

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تمامی محورهای ارتباطی استان اردبیل باز است

علی رحمتی در بازدید از عملیات برف روبی محورهای شهرستان نیر افزود: در حال حاضر شاهد بارش باران در شهرستانهای بیله سـوار و پارس آباد و بارش برف در سایر محورهای مواصلاتی استان اردبیل هستیم.
او گفت: 286 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با 435 نفر نیروی انسانی در قالب 110 اکیپ راهداری جهت انجام عملیات برف روبی و بازگشایی در محورها و گردنه های استان مستقر هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: اکیپ های راهداری از همان دقایق شروع بارش ها بطور مرتب اقدام به بـرف روبی و نمک پاشی محورها کرده اند.
رحمتی از مردم خواست خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهـز کرده، قبل از سفر با سامانه 141 و یا شماره تلفن 33745902 مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیــل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راهها مطلـع شوند.

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز به علت بارش برف و سردی هوا در اردبیل مقطع پیش دبستانی و در نیر، هیر و خورش رستم مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی نوبت صبح امروز را تعطیل اعلام کرد.

همچنین در مشگین شهر، ارشق، لاهرود و سرعین پیش دبستانی، ابتدایی تعطیل و متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

محور خلخال پونل نیز به دلیل ناایمن بودن مسیر در محدوده استان گیلان مسدود است.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل هم اعلام کرد سامانه سرد و بارشی تا صبح روز سه شنبه یک بهمن در استان تداوم خواهد داشت.

دمای هوای اردبیل هم اکنون یک درجه زیر صفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار