باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات اجرایی سفر اردبیل گفت: با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی این استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

کد مطلب: ۹۰۳۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل

علی رحمتی درجریان بازید از محور مواصلاتی اردبیل- آستارا و گردنه حیران تصریح کرد: با وجود برودت هوا طی 24 ساعت گذشته و بارش برف در برخی مناطق کوهستانی، تمامی محورهای استان اردبیل باز است .
دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان تصریح کرد: 120 اکیپ نوروزی، 251 دستگاه ماشین آلات و 458 نفر نیروی انسانی در جاده ها مستقر شده اند و تردد بدون مشکل در جریان است .
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه از ساعات اولیه بارش برف، راهداران برف روبی و نمک پاشی به محورها را آغاز کرده اند گفت: بر خلاف برخی اظهار نظرها درباره بسته بودن محور خلخال- اسالم، هیچ یک از محورها حتی یک ساعت مسدود نبوده اند .
رحمتی یادآورشد: در عین حال به صورت مداوم نکات ایمنی به مسافران و گردشگران استان اطلاع رسانی شده است تا سفرهای نوروزی با حداقل آسیب و حادثه همراه باشد .
عضو شورای ترافیک استان تصریح کرد: با توجه به برودت هوا و احتمال کولاک در برخی محورهای کوهستانی ، به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ ضروری است و انتظار می رود رانندگان به این مهم توجه داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار