معاون فرماندار مهریز: وقف‌های نوین توسط خیران مهریز انجام شود

یزد(پانا)- معاون فرماندار مهریز گفت: همت خانواده خیر مرحوم علی ابویی مهریزی در برگزاری کلاس‌های مختلف هنری یک نمونه از وقف نوین است که می تواند در این حوزه مشکلات هنرجویان را رفع کند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرماندار مهریز:  وقف‌های نوین توسط خیران مهریز انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد برزگر در کارگاه آموزشی هنر در مهریز اظهار داشت: کارگاه‌های مشاوره هنری در راستای مشاوره صحیح توسط متخصصان دلسوز برای دانش آموزان می‌تواند نگرانی‌های خانواده‌ها را رفع کند و نتایج خوبی را برای هنرجویان و مدارس شهرستان مهریز به دنبال داشته باشد.

سعید قریشی رئیس کتابخانه های مهریز نیز در این مراسم اظهار داشت: برگزاری این همایش در کتابخانه عمومی مهریز نمادی از تعامل خوب بین کتابخانه ها و مدارس مهریز است.

وی افزود: دانش آموزان مهریزی با عضویت رایگان در کتابخانه های شهرستان مهریز و شرکت در فعالیت‌های مختلف فرهنگی و آموزشی، از کتابخانه ها به پایگاه فرهنگی در شهرستان مهریز استفاده کردند.

قریشی ادامه داد: مسئولان و کتابداران مهریز ارتباط بسیار خوبی با مدارس دارند و در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی نظیر نشست‌های کتابخوان مدرسه‌ای، جمع خوانی، معرفی کتاب، نمایش نامه خوانی و کارگاه‌های آموزشی به همت کتابداران در بسیاری از مدارس برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش مهریز با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی و مشاوره‌ای کنکور هنر گفت: کارگاه‌های مشاوره‌ای کنکور راهکار خوبی برای آمادگی بیشتر دانش آموزان و استفاده بهینه از فرصت‌ها در جهت شرکت در کنکور سراسری است.

سید کاظم حسینی با اشاره به اقدام نیک خانواده مرحوم علی ابویی در جهت برگزاری این کارگاه افزود: وجود خیرین فرهنگی به معنای کمک به مسائل فرهنگی و هنری بسیار اندک است بنابراین خرسندیم که در شهرستان مهریز کار خیر فرهنگی دغدغه خانواده مرحوم علی ابویی است و با برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای نیازهای دانش آموزان و هنرجویان مهریزی را رفع می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار