9 موقوفه جدید در 9 ماهه امسال در یزد ثبت شد

یزد (پانا) - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از ثبت 9 موقوفه جدید در 9 ماهه امسال در شهرستان یزد خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۰۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
9 موقوفه جدید در 9 ماهه امسال در یزد ثبت شد

محمدحسین کاظمی از موقوفات جدید در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری، 9 موقوفه جدید که شامل زمین، مغازه، خانه، مسافرخانه و آشپزخانه است، در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد به ثبت رسید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در خصوص نیت‌های این موقوفات جدید، گفت: یکی از موقوفات با نیت احداث کتابخانه و سالن اجتماعات به ثبت رسیده است.
وی یکی دیگر از موضوعات موقوفه جدید امسال را پیگیری فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در مساجد اعلام کرد و اذعان داشت: طبخ غذا برای مجالس روضه‌خوانی و اعیاد ائمه، تبلیغ خطبه غدیر و ترویج فرهنگ حضرت علی (ع) و همچنین اطعام و صرف هزینه برای بیماران و فقرا را دیگر موضوعات موقوفات جدید در سال جاری عنوان کرد.
کاظمی از دیگر موضوعات موقوفات در شهرستان یزد را توجه به فضای سبز و کودکان سرطانی عنوان کرد و گفت: در طول این سال‌ها مردم شهرستان یزد نسبت مشکلات و مسائلی که در شهر با آن روبه‌رو هستیم توجه بسیار خوبی دارند و موقوفات جدید نشان می‌دهد که مردم برای رفع چالش‌ها و دغدغه‌های شهری به چه میزان درک و توجه دارند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در پایان از دیگر موضوعات موقوفات جدید را ویژه «روضه‌خوانی، فاطمیه و افطاری»، «صندوق قرض‌الحسنه، فعالیت‌های اسلامی و عمرانی و فرهنگی مساجد» و «روضه‌خوانی دهه آخر صفر و برنامه‌های قرآنی» اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار