امام جمعه موقت اسلامشهر:آمریکا پا به هرمنطقه گذاشت تفرقه،تهدید و فساد را به همراه آورد

اسلامشهر(پانا) - مراسم نماز جمعه شهرستان اسلامشهردر بیست و هفتمین روز از دی ماه نود و هشت به امامت امام جمعه موقت و با حضور پرشورمردم و مسئولین برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت اسلامشهر:آمریکا پا به هرمنطقه گذاشت تفرقه،تهدید و فساد را به همراه آورد

در این مراسم حجت الاسلام قلی پور،امام جمعه موقت اسلامشهردرخطبه اول ودرسخنانی با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی اظهارکرد:بر طبق آیات قرآن کریم در زمان مهاجرت پیامبر(ص) ویارانش از مکه به مدینه مهاجرین تمام لوازم زندگی و اموال خود را درمکه گذاشتند و جهت حمایت از دین به دنبال ثواب بودند.

او در ادامه افزود: مهاجرین با ساختن مسجد در مدینه،خداوند، پیامبرو دین الهی را یاری کردند و صادق و راستگویان واقعی بودند ودر میدان جهاد و انفاق از همه جلوتر بودند.

اودرخطبه دوم نمازجمعه بابیان حدیثی ازامام جعفرصادق(ع)گفت:مومنین نسبت به یکدیگر مانندبرادرهستند وآنهابه خداوند،روزقیامت،کتاب آسمانی و انبیاء الهی معتقدند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به وقوع سیل اخیر در سیستان و بلوچستان بیان کرد: صدها روستا با لوازم مردم زیر آب رفت و احشام نابود شد،البته دستگاه ها و نهادها همه پای کار هستند، لیکن فصل سرما است و همه ملت ایران درحد توان خود کمک کنند.

امام جمعه موقت اسلامشهرتاکید کرد:حادثه هوایی همه مارا عزادارکرد و مجددبه خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گوییم و تقدیرمی‌کنیم از پدران و مادارانی که با وجود این مصیبت بزرگ، نظام را زیر سوال نبردند و لیکن مقصر باید شناخته شود.

او در رابطه با نقش سپاه پاسداران در طول چهل سال گذشته تصریح کرد:پاکترین و ازجان گذشته ترین فرزندان ما دراین نیروی مردمی بدون هیچ توقع و چشمداشت درعراق و سوریه با فرماندهی سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی داعش را نابود کردند وگرنه اکنون درایران هم درگیر با داعش بودیم.

حجت الاسلام قلی پور با توجه به برگزاری انتخابات در دوم اسفند نود وهشت خاطر نشان کرد:شورای نگهبان به وظایف خود درتأیید صلاحیت کاندیداها عمل کرد و راه اعتراض هم در نظر گرفته شد و نباید تحت تأثیر سخنان گروهی خاص قرار گرفت.

امام جمعه موقت اسلامشهر اذعان کرد:آمریکا ام الفساد قرن است که پا به هر منطقه گذاشت تفرقه،تهدید و فساد رابه همراه آورد و می‌بایست ریشه او با بیداری هرچه بیشتر کشورهای منطقه سوزاند و از بین برد.

پس از پایان مراسم نماز جمعه مردم و مسئولین شهرستان اسلامشهر درحمایت از سپاه پاسداران و ادای احترام به جان باختگان سانحه هوایی راهپیمایی برگزار کردند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار