امام جمعه اسلامشهر:به شکر نعمت الهی جمهوری اسلامی همگان با اقتدار در راهپیمایی بیست و دوم بهمن حضورخواهیم داشت

اسلامشهر (پانا) - مراسم نماز جمعه اسلامشهر با سخنرانی پیش از خطبه های نماز، فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) ،استقرار میز خدمت ادارات و بیان خطبه های امام جمعه در مصلی شهرستان برکزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر:به شکر نعمت الهی جمهوری اسلامی همگان با اقتدار در راهپیمایی بیست و دوم بهمن حضورخواهیم داشت

در این مراسم سرهنگ هادی ایلکا فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد:ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و نقش امام راحل میبایست به فراموشی سپرده نشود.

وی در ادامه به بیان ویژگیهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت واخلاص ،آرمان خواهی و بصیرت را از شاخصه های اصلی شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود و سپس اخلاص را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست ودر ادامه نقطه شروع آرمان خواهی را نیز ازفتح خرمشهر تاآزادی قدس شریف استمراردارد.

ایلکا دو اتفاق مهم حضور همگان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن و انتخابان دوم اسفند نود وهشت را نقطه یأس برای دشمنان برشمرد.

سپس حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر در سخنانی با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد:خداوند متعال به پیامبر خود سفارش نمود،مردم را از تاریکی به نور هدایت کن و روزهای مهم را به آنها تذکر بده که منظور از روزهای مهم یوم الله هستند و دهه مبارک فجر هرروزش یوم الله است.

وی در ادامه افزود:ایمان مردم به خداوند متعال و وحدت سبب انقراض سلطنت پنجاه ساله پهلوی ونابودی پادشاهی دوهزار و پانصد ساله شد و به تعبیری عبور قوم بنی اسرائیل از میان فرعونیان بود وبه شکر نعمت الهی جمهوری اسلامی همگان با اقتدار در راهپیمایی بیست و دوم بهمن نود وهشت حضور داشته باشند.

امام جمعه اسلامشهر به طرح بازسازی عتبات عالیات هم پرداخت که با همت مردم و خیرین دویست و هشتاد هزار متر صحن کنار حرم حضرت علی(ع) به نام صحن حضرت فاطمه زهرا(ع) احداث شد و در طرح دیگر صحن بزرگ کربلا به نام حضرت زینب (س)نیز در انتظار کمکهای مردم ایران اسلامی است که خداوند متعال هم میفرمایداز مال خود انفاق کنید که مال شما دوباره برخواهد گشت.

حجت الاسلام نوروزی از معامله قرن نیز گفت که گروه های فلسطینی با اتحاد و انجام رفراندوم برای تعیین سرنوشت خود سر انجام مسجد الاقصی را آزاد خواهند کرد.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار