مهمترین و غنی ترین سرمایه ی منطقه تبادکان منابع انسانی آن است

پانا (مشهد)_ مدیر آموزش و پرورش تبادکان در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استانی منطقه گفت:مهمترین و غنی ترین سرمایه ی منطقه تبادکان منابع انسانی آن است.

کد مطلب: ۱۰۰۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین و غنی ترین سرمایه ی منطقه تبادکان منابع انسانی آن است

علی سعیدی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در آیین تجلیل از معلمان پژوهنده منطقه تبادکان گفت: افتخار می کنیم که همکاران ما از منطقه تبادکان در بیست و دومین فراخوان معلم پژوهنده افتخار آفرین شدند.

وی افزود: به رغم اینکه آموزش و پرورش منطقه تبادکان را به عنوان یک منطقه محروم می شناسند باید یادآور شویم که محرومیت این منطقه ریشه در کمبود فضا، امکانات و تجهیزات دارد و الا در خصوص منابع انسانی، تبادکان سرآمد است و شرایط بسیار خوبی دارد.

وی خطاب به معلمان پژوهنده و اقتخارآفرین منطقه اظهار کرد: شما با تلاش و حضور ارزشمند خود به ما کمک کردید که با پرچمی برافراشته تر و صدای رسا تر این فریاد را بزنیم که مهمترین و غنی ترین سرمایه ی منطقه تبادکان منابع انسانی آن است، منابعی که تبدیل به سرمایه انسانی شده و ان شالله تبدیل به سرمایه اجتماعی خواهد شد.

سعیدی ادامه داد: دانش آموزان و همکاران ما امروز در جشنواره ها و برنامه های مختلف افتخارآفرین هستند و شاهدیم در جشنواره جوان خوارزمی مقام اول کشور را کسب کرده اند در مسابقات قرآنی و مسابقات فنی حرفه ای نیز افتخارآفرین شده اند و در جابربن حیان دانش آموز ما از روستای زاک مقام اول کشور را کسب کردند و این در شرایطی است که در دیگر منطق برخوردار تلاش ها و هزینه های زیادی را برای کسب این موفقیت ها انجام می دهند اما دانش آموزان ما از دور افتاده ترین روستا ها و مناطق با تلاش همکاران ما افتخار آفرین می شوند و امیدواریم با تلاش مضاعف این توفیقات روز به روز افزایش یابد.

گفتنی است آیین تجلیل از منتخبین بیست و دومین فراخوان معلم پژوهنده (اقدام پژوهی) وفعالین پژوهشی آموزش و پرورش خراسان رضوی در هفته پژوهش با حضور مدیر کل و معاونت پژوهش آموزش و پرورش خراسان رضوی و روسای نواحی هفت گانه و منطقه تبادکان برگزار از منطقه تبادکان پنج طرح جزو منتخبین استانی انتخاب و یک طرح به عنوان راهیافته به مرحله کشوری معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار