خدابنده:دانش آموزان استعدادها و ظرفیت های درونی خود را شناسایی و فرصت های جدید را پیش روی خود خلق کنند

مشهد(پانا)-آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده و نخبه آموزش و پرورش منطقه "تبادکان" با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
خدابنده:دانش آموزان استعدادها و ظرفیت های درونی خود را شناسایی و فرصت های جدید را پیش روی خود خلق کنند

قاسمعلی خدابنده مدیر کل این سازمان در آیین تجلیل از برگزیدگان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه تبادکان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص برتری افرادی که در راه علم و علم آموزی تلاش می کنند عنوان کرد:خواستن لزوما به معنای توانستن نیست
بلکه در کنار این خواستن تلاش و پشتکار و زحمتی هم لازم است تا انسان به آنچه که برای خود به عنوان هدف قرار داده دست پیدا کند.
وی افزود :البته باید توجه داشت که حفظ جایگاه های برتر مهم تر از دست یابی به آن جایگاه هاست ،افتخار صرف به گذشته، توقف و عدم برنامه ریزی برای آینده تلاش و امید و انگیزه را از بین می برد،بنابراین ضروری است در زمان حال تلاش و برای آینده برنامه ریزی داشته باشیم .
خدابنده "انگیزه" را به مثابه موتور محرکی برای دانش آموزان توصیف و خطاب به آنان اظهار کرد: شما دانش آموزان باید انگیزه خود را افزایش دهید و به یاد داشته باشید که افراد موفق کارها را متفاوت انجام میدهند.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: شما به عنوان دانش آموز بایستی استعداد ها و ظرفیت های درونی خود را بشناسید و مثبت اندیش باشید تا فرصت های جدیدی پیش روی شما خلق شود.
وی با بیان اینکه وجود سختی ها و ناملایمات در مسیر موفقیت به معنای بسته بودن این مسیر نیست خاطر نشان کرد: خلاقیت یکی از عوامل مهم برای دستیابی به موفقیت است ،اگر دانش آموزان خلاقیت داشته باشند ،اهل رقابت سالم باشند ،پشتکار و امید داشته باشند و قدرت تصمیم گیری خود را افزایش دهند می تواند سختی ها و ناهمواری های مسیر موفقیت را تا حد زیادی تسهیل نمایند.

علی سعیدی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در ابتدای مراسم اظهار کرد: دانش آموزان سخت کوش و تلاشگر تبادکانی با افتخار آفرینی خود نام آموزش و پرورش منطقه تبادکان را پرآوازه کرده اند. وی افزود: امروز آموزش و پرورش تبادکان به فضل الهی و با همت شما عزیزان در همه ابعاد و زمینه ها خوش می درخشد که محصول آن افتخاراتی است که امروز از آن ها تقدیر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار