نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کاشان گشایش یافت

کاشان(پانا) - فرماندار کاشان از گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل موقت نمایشگاههای این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کاشان گشایش یافت

علی اکبر مرتضایی قهرودی در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار کرد:این نمایشگاه در جهت تامین سه هدف هدف تنظیم بازار، خرید آسان شهروندان و حمایت از تولید داخلی برپا شده است .
وی افزود: برای رعایت حقوق مصرف کننده، قیمت و کیفیت اجناس یکی از مواردی است که در مدت زمان یک هفته برگزاری این نمایشگاه مورد نظارت مستمر بازرسان و کارشناسان قرار دارد.
وی گفت: این نمایشگاه با 93 غرفه در زمینی به وسعت دو هزار و 400 مترمربع برپا شده و کالاهای مورد نیاز شامل مرغ و تخم مرغ، گوشت، پوشاک، کیف و کفش، پارچه، صنایع پلاستیک، خشکبار و مواد غذایی به طور مستقیم در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
فرماندار کاشان افزود: یکی از راهکارهای تنظیم بازار و فراهم ساختن شرایط سالم برای انتخاب کالا و خدمات، نصب برچسب قیمت کالا توسط فروشنده است که باید توسط شهروندان نیز مورد توجه قرار داشته باشد.
مرتضایی تصریح کرد: نصب برچسب قیمت کالا و محصول براساس ماده ششم قانون تعزیرات حکومتی، ماده پنج قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و ماده 65 قانون نظام صنفی از جمله ضرورتهایی است که در بازرسی ها بررسی می شود.
نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل موقت نمایشگاههای کاشان به نشانی بلوار قطب، خیابان حکمت 57، از 24 دیماه به مدت یک هفته از ساعت نه صبح تا 21 برقرار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار