میدان عرضه دام زنده در کاشان راه اندازی شد

کاشان ( پانا )- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از راه اندازی نخستین میدان عرضه دام زنده در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۶۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
میدان عرضه دام زنده در کاشان راه اندازی شد

مسعود خاندایی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: ساماندهی خرید و فروش بدون واسطه دام و تنظیم وضعیت بازار دام زنده، از جمله هدفهای راه اندازی میدان عرضه دام در کاشان است که با مشارکت بخش خصوصی و همکاری دستگاه های اجرایی این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: وجود مرکز عرضه دام زنده می تواند علاوه بر کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها، امکان تامین دام با کیفیت بالاتر را برای مصرف خانگی و اتحادیه صنف قصابان و دامداران فراهم کند.

وی تصریح کرد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان کاشان است و شهروندان می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این میدان دام، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان افزود: میدان عرضه دام زنده کااشن، فرصتی است که دامداران و گله داران شهرستان های شمال استان اصفهان بتوانند دام زنده تولیدی خود را بدون واسطه در این محل عرضه کنند.

خاندایی گفت: میدان عرضه دام شهرستان کاشان در زمینی به وسعت پنج هزار متر مربع و مجوز عرضه روزانه یک هزار راس دام سبک و 200 راس دام سنگین، در کیلومتر16 آزادراه کاشان به قم، مقابل شیر پاستوریزه شیرکده واقع شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار