ایمان، استقلال و آزادی خواهی از عناصر اصلی انقلاب ما بوده است

زنجان(پانا) -جلسه تخصصی معاونان پرورشی و تربیت بدنی نواحی و مناطق استان زنجان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، رئیس پلیس فتا استان، روسای ادارات داخلی حوزه پرورشی و معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق و نواحی ١٤ گانه استان در سالن شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ایمان، استقلال و آزادی خواهی از عناصر اصلی انقلاب ما بوده است

جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در ابتدای این جلسه تخصصی، ضمن آرزوی توفیق برای تمامی کارگزاران و خدمتگزاران حوزه تعلیم و تربیت، گفت: سردار شهید حاح قاسم سلیمانی به عنوان الگوی استکبار ستیزی است و انشالله بتوانیم از رهروان شهدا از جمله شهید سلیمانی باشیم.

وی بیان داشت: شما معاونین از آغاز سال تحصیلی تا به امروز فعالیت های ارزشمندی انجام داده اید که شایسته است نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

گنج خانلو در ادامه افزود: پرسش مهر، نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی، طرح لاله های روشن، محافل انس با قرآن و اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور از جمله برنامه هایی است که به همت شما معاونین مناطق و نواحی به خوبی عملیاتی شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل اظهار داشت: با باور کردن به نظام تصمیم گیری و برنامه ریزی مشارکت محور و علم بنیاد در برنامه ها، می توان در فعالیت های پرورشی موفق ظاهر شد.

وی در ادامه با بیان این که دهه فجر تجلی گاه عزم و اراده ملتی ستم دیده و مظلوم بر علیه طاغوت است، ابراز داشت: ایمان، استقلال و آزادی خواهی از عناصر اصلی انقلاب ما بوده است.

گنج خانلو اضافه کرد: در گام دوم انقلاب با گام های محکم و استوار به سوی تکریم ایام دهه فجر حرکت خواهیم کرد.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر نشاط معنوی، مشارکت محوری دانش آموزان، ابعاد شخصیتی حضرت امام و توجه به بعد ایمانی و معنوی انقلاب، ابراز امیدواری کرد: دانش آموزان و همکاران فرهنگی همراه با مردم انقلابی استان با حضور خود در یوم الله ٢٢ بهمن که مصادف با اربعین سردار دل ها شهید سلیمانی است «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمایند.

سرهنگ آدینه لو رییس پلیس فتا نیروی انتظامی استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به برخی ویژگی های فضای مجازی، به بیان فرصت ها و تهدیدات این حوزه پرداخت.

وی گفت: هر روز جامعه جدیدی به این فضا اضافه می شود و چون اطلاعات و آگاهی کافی ندارند، مورد آسیب های جدی قرار خواهند داشت.

آدینه لو ضمن بیان دیدگاه مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های فضای مجازی، پایین بودن سن کاربران، هویت پنهان، چالش هویت و تغییر سبک زندگی را از جمله چالش های این حوزه عنوان و به استفاده از ظرفیت های این حوزه تاکید کرد.

شایان ذکر است در این جلسه هم اندیشی،روسای ادارات حوزه پرورشی به تبیین برنامه ها و معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق و نواحی ١٤گانه استان به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها و برخی چالش های موجود پرداختند و همچنین از پوستر هشتمین جشنواره "تجارب برتر تربیتی" رونمایی صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار