مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

شهادت سردار قاسم سلیمانی، گام دوم انقلاب را تایید و تحکیم کرد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی، گام دوم انقلاب را تایید و تحکیم کرد؛ گفت: آموزش و پرورش استان جهت تبین منش سردار سلیمانی در قالب برنامه های دهه فجر برنامه ریزی خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
شهادت سردار قاسم سلیمانی، گام دوم انقلاب را تایید و تحکیم کرد

«ابراهیم محمدی» ظهر امروز در جلسه استانی کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دهه فجر انقلاب اسلامی که در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه خدامحوری و ولایت پذیری مهمترین ویژگی سردار سلیمانی بود؛ اظهار داشت: منش سردار سلیمانی، الگوی ماست و باید در جامعه نهادینه شود.

وی با اذعان به اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی، گام دوم انقلاب را تایید و تحکیم کرد؛ افزود: به پاس رشادتهای این سردار رشید اسلام و با تدبیر مسؤولان آموزش و پرورش استان، یکی از بزرگترین مدارس هر ۲۴منطقه آموزشی استان به نام مبارک سردار سلیمانی مزین خواهد شد.

محمدی بیان کرد: برنامه های اثرگذار تربیتی با رویکرد آشنایی با منش سردار سلیمانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مناطق آموزشی استان در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول اذعان کرد: با توجه به تقارن چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و شکست هیمنه آمریکا، برنامه های دهه فجر باشکوه تر همیشه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات موجبات اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی را در پی خواهد داشت و این مهم باید در برنامه های دهه فجر نمود ویژه داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت تشکلهای دانش آموزی در آگاه سازی دانش آموزان نقش بسزایی دارد.

قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز گفت: ایمان، همدلی و وحدت از علل شاخص به وقوع پیوستن انقلاب اسلامی بود و این مهم باید به بهترین شکل برای نسل آینده تبیین شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری زنگ انقلاب، گردهمایی یاوران انقلاب و گروه سرود ۱۳۵۷نفری از برنامه های شاخص دهه فجر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار