گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان بوشهر در گناوه برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۰۴۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان بوشهر برگزار شد

علیمراد کرمی در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در بندر گناوه با تاکید بر ضرورت توانمندسازی نیروهای انسانی اظهار داشت: ارتقا کیفی نیروهای آموزشی از اولویت های کاری این اداره کل است که با همکاری ادارات تابعه این مهم به صورت مستمر عملیاتی می شود.
وی با تمجید از تلاش های نیروهای ستادی در ادارات شهرستان ها و مناطق افزود: این فعالیت ها و تلاش ها در شرایط کمبود نیروی انسانی و تجهیزات اداری انجام می شود که شایسته تحسین و تمجید است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور و ضرورت مدیریت هزینه ها بیان داشت: مدیران ادارات هزینه های اضافی و غیر ضرور از فعالیت های خود حذف کنند تا فشار مضاعف به مدیران مدارس و مردم وارد نشود.
کرمی تقویت و گسترش فرهنگ سلامت محور را از وظایف آموزش و پرورش یاد کرده و ادامه داد: در این راستا از بهمن ماه تا پایان سال تحصیلی، شیر رایگان در 21 نوبت در مدارس استان توزیع می شود.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری گفت: مدیران حق استفاده از امکانات مدارس را برای تبلیغات کاندیدای انتخابات مجلس ندارند و در صورت مشاهده کوچکترین تخلفات، برخورد قانونی صورت می گیرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز در این گردهمایی گفت: از جمعیت ۱۰۳ هزار نفری این شهرستان، ۲۰ هزار و ۱۰۲ دانش‌آموز در پیش دبستانی و ۱۴ هزار و سیصد نفر در سایر دوره های تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.
اسکندر احمدی با اشاره به گردشگرپذیر شهرستان گناوه افزود: به منظور خدمات رسانی به فرهنگیان و هموطنان در ایام نوروز 99، آماده سازی و تعمیرات مدارس جهت پذیرش مهمان آغاز شده است.
گفتنی است در این گردهمایی آخرین رویدادها و جدید ترین برنامه های حوزه آموزش وپرورش با حضور مدیران شهرستان ها و مناطق و معاونین و مشاورین مدیر کل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار