کریمی: کمک به دانش آموز، کمک به احیاء جامعه است

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اداره کل که در جمع مشاوران منطقه 5 در متوسطه دوره اول دخترانه شهید باکری بر اهمیت آموزش مهارت های تاب آوری و تحمل مشکلات به دانش آموزان، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: کمک به دانش آموز، کمک به احیاء جامعه است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهرتهران، کریمی در ابتدا ضمن تسلیت شهادت سردار دلها سردار قاسم سلیمانی اعلام کرد: سردار سلیمانی نامی ماندگار و یادگار از خود به جای گذاشت و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا بوده و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه امور قرار دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: باید تا می توانیم تلاش کنیم آگاهی های نوجوانان را بالا برده و به یک خودآگاهی عمیق نزدیک کنیم و فضایی شاد و بانشاط در مدارس ایجاد کرده تا دانش آموزان با توجه با ارزشها و هنجارهای اسلامی احساس بالنده بودن کنند.

کریمی به تشکیل کمیته فوریت ها و مداخله در بحران اشاره کرد و گفت: از وظایف ما است که همیشه در مقابله با بحران ها آماده باشیم و راه حل های منطقی داشته باشیم.

وی حضور دانش آموزان را در عرصه های مختلف اجتماعی در مدرسه متذکر شد و باید تلاش کنیم تا دانش آموزان بتوانند در مشارکتهای اجتماعی در مدرسه حضور مؤثر داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: باید سریع دانش آموزان مشکل دار را شناسایی و بعد از تشخیص درمانهای اساسی را انجام دهیم و تا می توانیم تمامی عاملان تربیتی در مدرسه و مناطق باید هماهنگ باشند تا میزان اثربخشی کار افزایش یابد و با توجه به اینکه آسیب های اجتماعی به حوزه معاونت پرورشی نیز سپرده شده است به آسیب ها و رفتارهای پرخطر توجه اساسی داشته باشیم وکمک به دانش آموز، کمک به احیاء جامعه است.

در خاتمه از بازنشستگان مشاوره و فعالان مشاوره نیز تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است در بازدید از فعالیت های منطقه، بابلی رئیس اداره مشاوره، نقوی رئیس اداره امور تربیتی و موسوی رئیس مرکز مشاوره توحید معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران را همراهی می کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار