بازدید دانش آموزان از باغ موزه دفاع مقدس در ایام مبارک دهه فجر

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در باغ موزه دفاع مقدس که با حضور فرمانده بسیج دانش آموزی تهران بزرگ، رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، مسئول روابط عمومی و جمعی از کارشناسان باغ موزه برگزار شده بود از اهمیت فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۰۴۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
 بازدید دانش آموزان از باغ موزه دفاع مقدس در ایام مبارک دهه فجر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در باغ موزه دفاع مقدس که با حضور فرمانده بسیج دانش آموزی تهران بزرگ، رئیس اداره فرهنگی و هنری شهر اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، مسئول روابط عمومی و جمعی از کارشناسان باغ موزه برگزار شده بود، اعلام کرد: باید تلاش کنیم فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت را برای نسل نوجوان تبیین و تشریح کنیم چون انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید بزرگواری است که خون را در راه این دفاع مقدس ریخته اند تا نهال انقلاب آبیاری شود.

وی همچنین به رشادتهای سردار دلها حاج قاسم سلیمانی پرداخت که همچنان کشورهای مختلف انگشت حیرت به دهان دوخته اند که چقدر در بین مردم محبوبیت داشته است.

کریمی افزود: در طی نشستی که برگزار شد مقرر شد دانش آموزان عزیز تهرانی به تفکیک جنسیت و با برنامه از پیش تهیین شده در ایام الله دهه فجر در باغ موزه شرکت کرده و برنامه خوبی را داشته باشندو با فرهنگ ارزشهای دفاع مقدس آشنا شوند و موجب بصیرت و آگاهی آنان شود و همچنین هم افزایی مناسبی بین تمامی نهادهای برون سازمانی برقرار شود و از پتانسیل های همدیگر بهره مند شویم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم به دانش آموزان خوراک مناسب خوبی بدهیم تا بتوانند مسائل را از زوایای مختلف بررسی کنند و آگاهانه در عرصه های مختلف اجتماعی حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار