فروتن: اردوی راهیان نوردر کاهش آسیب های اجتماعی موثر است

تهران (پانا)- 220 نفر از دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه منطقه۱۸ درنیمه دوم بهمن ماه به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

کد مطلب: ۱۰۰۴۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فروتن: اردوی راهیان نوردر کاهش آسیب های اجتماعی موثر است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۸، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی اردوی راهیان نور دانش آموزی تحت عنوان "از مدرسه تا مدرسه" با حضور عطااله فروتن، مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۸، رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، سجادی معاون آموزش متوسطه، بیات کارشناس مسئول اردو و فوق برنامه و مدیران مدارس دوره دوم متوسطه درسالن اجتماعات حضرت معصومه(س) برگزار گردید.

در ابتدا فروتن اردوی راهیان نور را از مهمترین کارهای فرهنگی برای تربیت دانش آموزان با رویکرد اعتقادی، عبادی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی دانست و گفت: این اردوها نیز همانند مدرسه نقش تربیتی دارند وفرصت ارزشمندی است که باید تمامی خانواده‌ها و دانش‌آموزان از آن بهره مند شوند.

وی نقش مهم راهیان نوردر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کاهش آسیب های اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اردو‌های دانش‌آموزی در قالب کاروان راهیان نور علاوه بر کاهش آسیب‌ها ومعضلات اجتماعی ضامن سلامت روحی، روانی و اجتماعی دانش‌آموزان می باشد و در رشد و تعالی نسل جوان تاثیر مثبت و تعیین کننده‌ای گذاشته و باید به‌ عنوان یک فرصت ارزشمند در جامعه اسلامی تسری پیدا کند.

فروتن افزود: سعی کنید در این اردوها دانش آموزانی که مناسب با الگوی تربیتی ما نیستند انتخاب نمایید تا تلنگری برای آنان باشد.

درانتها بیات کارشناس مسئول اردوهای دانش آموزی، نکات اجرایی اصلی اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور را شرح داد.

گفتنی است، 220 نفر از دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه درنیمه دوم بهمن ماه به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار