بارش رحمت الهی در کویر تشنه یزد

یزد(پانا)- کارشناس هوا شناسی یزد گفت: بارش برف تا پیش از ظهر فردا (یک شنبه) در استان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بارش رحمت الهی در کویر تشنه یزد

محمدرضا شیرغلامی کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با بیان اینکه عمدتاً بارش‌های امروز در استان به صورت برف است، گفت: این بارش تا پیش از ظهر فردا یکشنبه در استان ادامه دارد.

او افزود: فردا بعد از ظهر به صورت موقت از ابرناکی هوا کاسته و مجدداً از عصر دوشنبه و طی روز سه شنبه افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد با اشاره به مه آلودگی محور‌های مواصلاتی طی امروز و فردا، تصریح کرد: اوج این مه آلودکی در جاده یزد طبس ،رباط پشت بادام، با دید افقی ۵۰ متر است.

او با توجه به کاهش ۷ تا ۱۰ درجه‌ای دمای امروز استان، پیش بینی کرد: تا پایان هفته جاری سرما و یخبندان در یزد ادامه دارد.

شیرغلامی دمای ۲۴ساعت شهر یزد را بین ۲ تا ۱۱ درجه در نوسان دانست و اضافه کرد: در گرم‌ترین ساعات فردا یکشنبه و دوشنبه دما به ۴ و ۵ درجه و در سردترین ساعات سه شب آینده دمای شهر یزد منفی دو درجه، منفی چهار و منفی سه درجه می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد بیشترین بارندگی‌های استان را در ۲۴ ساعت گذشته به ارتفاعات شیرکوه و نیمه جنوبی از جمله خاتم، بافق و بهاباد نسبت داد.

با ورود سامانه بارشی از پنجشنبه بعد از ظهر به یزد در اکثر شهرستان‌ها شاهد بارندگی بودیم که از شب گذشته این بارش‌ها به صورت برف گسترش پیدا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار