کاهش دما و یخبندان در تمام نقاط استان یزد

یزد(پانا)- رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد از کاهش شدید دما و یخبندان در تمام نقاط استان یزد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
کاهش دما و یخبندان در تمام نقاط استان یزد

سیدعباس میرحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دمای هوا امشب در مرکز استان یزد به ۳- درجه می‌رسد، اظهار داشت: امشب در تمام نقاط استان شاهد کاهش قابل ملاحظه دما و مه آلودگی، وزش باد نسبتاً شدید و سرما و یخبندان شبانگاهی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه فردا (یکشنبه) نیز هوای یزد مه آلود همراه با بارش پراکنده برف به ویژه در مناطق شرقی است، افزود: فردا شب نیز شاهد کاهش دما و یخبندان شبانگاهی خواهیم بود اما روز دوشنبه هوا در اغلب مناطق استان سردتر خواهد شد.

میرحسینی، میانگین دمای هوای یزد در روز شنبه را دو درجه اعلام کرد و افزود: فردا در سردترین ساعات روز شاهد دمای ۲- درجه در گرم‌ترین ساعات روز شاهد دمای چهار درجه خواهیم بود.

وی یادآور شد: در روز دوشنبه نیز هوای یزد سردتر می‌شود به نحوی که دمای هوا در سردترین ساعات روز به ۴- درجه و در گرم‌ترین ساعات به ۵ درجه خواهد رسید.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد با اشاره به اینکه در تمام ارتفاعات استان یزد به ویژه ارتفاعات شیرکوه شاهد بارش برف و کاهش قابل ملاحظه دما هستیم، افزود: دمای هوا شب گذشته در ده بالا به ۸- درجه رسید و تمام مناطق روستایی شهرستان‌های تفت و مهریز دمای زیر صفر درجه را در طول ساعات روز تجربه کردند.

وی یادآور شد: در گرم‌ترین نقطه استان نیز دمای هوا از ۶ درجه افزایش نخواهد یافت و سرما و یخبندان تمام نقاط استان را فرا می‌گیرد.

میرحسینی با هشدار نسبت به سرمازدگی کنتورها از مردم خواست: نسبت به عایق بندی کنتورها اقدام کنند. ‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار