مدیر آموزش و پرورش شهر قدس: مدارس هیئت امنایی نیاز به توجه ویژه از سوی وزارت آموزش و پرورش دارند

شهرقدس (پانا) - دوره توانمندسازی مدیران مدارس هیات امنایی استان تهران با حضورمسئولین وزارت آموزش و پرورش ، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مدیریت مدارس هیات امنایی استان تهران به میزبانی آموزش و پرورش شهر قدس برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۰۴۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهر قدس: مدارس هیئت امنایی  نیاز به توجه ویژه از سوی  وزارت آموزش و پرورش دارند

در این برنامه محمدی مدیر آموزش و پرورش شهر قدس در سخنانی اظهار کرد: شهر قدس یکی از شهرهای بسیار متراکم است و یکی از کارهای سخت انتخاب افراد برای راه اندازی مدارس هیئت امنایی است که از بین تعداد زیادی از متقاضیان جمعی محدودی انتخاب می شوند و با وجود این شرایط مدارس هیئت امنایی شهر قدس خوش درخشیدند و موفق به کسب عناوین با ارزشی شدند.

او در ادامه افزود: در دوره ابتدایی و متوسطه اول فقط یک مدرسه هیئت امنایی داریم و مدیران این مدارس با در نظر گرفتن قوانین و گرفتن مشاوره از اداره همکاریهای خوبی با منطقه داشتند.

محمدی بیان کرد: هرساله قریب به هشتصدنفر متقاضی برای مدارس هیئت امنایی وجود دارد که حدود ۱۵۰ نفر موفق به راهیابی به این مدارس می شوند ومدارس هیئت امنایی مناطق نیازبه توجه ویژه از سوی وزارت آموزش و پرورش ،استان و مناطق دارند .

در ادامه نتاج کارشناس امور شوراها و مدارس هیئت امنایی آموزش و پرورش و روحی رئیس گروه توسعه و نظارت بر امور شوراها و مدارس هیئت امنایی وزارت آموزش و پرورش نکاتی را در خصوص شروط هیئت امنایی کردن مدارس و فعالیتهای مدارس هیئت امنایی و روش مدیریت آنها مطرح کردند .

در بخش دیگری از جلسه گزارشی اجمالی در ارتباط با فعالیت های مدارس هیئت امنایی شهرستان قدس در اختیار حضار قرار داده شد ودر ادامه جلسه سلمانی و بهرامی مدیران مدارس هیئت امنایی که موفق به کسب عناوین ارزنده کشوری شده بودند نکاتی را در ارتباط با فعالیت‌ها و روش مدیریت مدارس خود بیان کردند .

خبرنگار: آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار