امام جمعه بهاباد: شهید سلیمانی همواره خود را سرباز نظام و ولایت می‌دانست

یزد(پانا)- امام جمعه بهاباد با قدردانی از حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع جنازه سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در شهرهای مختلف ایران گفت: این شهید بزرگوار یکی از چهره‌های انقلابی به معنای واقعی کلمه بود و همواره خود را سرباز نظام و ولایت می‌دانست.

کد مطلب: ۱۰۰۳۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه بهاباد:  شهید سلیمانی همواره خود را سرباز نظام و ولایت می‌دانست

به گزارش ایرناحجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در باب دشمن شناسی و اینکه دشمن خود را باید خوب بشناسیم ،اظهارداشت: دشمنان قرار نیست دست از خباثت و دشمنی با ما بردارند .

وی با اشاره به اینکه آمریکا با این جنایت گور خود را کنده است و دیگر قد، راست نخواهد کرد، افزود : آنها دشمن ما هستند و هرگز دست از دشمنی با ما بر نمی دارند .

رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد در بخشی از خطبه ها با بیان اینکه باید دید شهید سلیمانی به دست چه کسی تربیت شد، افزود : وی به دست ابوالقاسم زمان یعنی رهبر معظم انقلاب اسلامی تربیت و پرورش یافت و همیشه مدافع حق بود .

ابراهیمی بشکانی افزود: این شهید بزرگوار چهره بین‌المللی مقاومت اسلامی و سیدالشهدای این جبهه است که فرزندان جبهه انقلاب را در کشورهای مختلف تربیت کرد و امروز هر نیروی مجاهد و مقاومی که در هر جای منطقه می‌بینیم، تحت تأثیر مجاهدت‌های این سردار بزرگ اسلام رشد کردند.

امام جمعه بهاباد با قدردانی از سپاه پاسداران بابت انتقام سخت از دشمن و اینکه این اولین سیلی بود که به دشمن زده شد افزود: نیروهای ما آنقدر موشک به چشم ناپاک آمریکا و پایگاه های نظامی آنها در عین الاسد و اربیل عراق پرتاب کردند که دشمن حتی جرات حرف زدن را نداشت .

ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه این حرکتی که مقام معظم رهبری از آن به سیلی تعبیر کردند یک سیلی عادی نبود؛ در دهه فاطمیه این سیلی ما به دشمن نواخته شد گفت : سیلی به دشمن نیز تمام این خاصیت‌ها را برای نظام وابسته به علی(ع) و برای علی زمان ما ثابت کرد که جنگیدن با ما سخت است زیرا در خط خود محکم هستیم و عقب نمی‌رویم.

امام جمعه بهاباد با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی در عرصه عملیات نظامی نابغه بسیار بزرگی بود که بهترین گزینه ها را برای غلبه بر دشمن انتخاب می کرد افزود : از سردار سلیمانی ها حزب الله برخاست و سبب خروج اسراییل از جنوب لبنان شد.

وی با تاکید براینکه خون سردار سلیمانی سبب درخشش و وحدت بیشتر ملت ایران شد،گفت: این موضوع در عزاداری این سردار تجلی پیدا کرد و بار دیگر ملت ایران شکوه خود را به ملت های عالم نشان دادند، با شهادت سردار سلیمانی چهره واقعی آمریکا بار دیگر روشن و پایه های وحدت ایران و عراق و عمق جهاد و مبارزه در میان امت اسلامی اثبات شد.

وی در ادامه به حادثه ناگوار سانحه برای هواپیمای اوکراینی که در آن تعدادی از هموطنان ما به شهادت رسیدند اشاره کرد و افزود : این حادثه واقعا شهادت بود؛ نخبگان ذی‌قیمتی نیز از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف بودند افرادی بودند که در علم و فناوری و در دیندار بودن نیز نخبه بودند و متاسفانه این عزیزان را در این سانحه از دست دادیم .

سردار سپهبد سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه (۱۳ دی) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار