امام جمعه رستاق: هرچند حاج قاسم در بین ما نیست ولی راه او ادامه دارد.

اشکذر (پانا)- آئین عبادی سیاسی و وحدت بخش نماز جمعه این هفته رستاق به امامت حجت الاسلام دلاوری درروستای همت آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه رستاق: هرچند حاج قاسم در بین ما نیست ولی راه او ادامه دارد.

امام جمعه رستاق در خطبه اول فرازی از خطبه حضرت زهرا سلام الله علیها در رابطه با توحید و شرک را شرح داد و در خطبه دوم گفت: رمز قیامت سلیمانی در این روز ها اخلاص این مرد بزرگ بود و تشییع بیست میلیونی پیکر مطهرش در ایران و عراق تبدیل به یک حقیقت و آنهم مرگ بر آمریکا شد.

حجه الاسلام دلاوری بیان کرد آمریکا می خواست با ترور حاج قاسم سلیمانی ترس و رعب را در مردم ایجاد کند ولی تشییع جنازه او از جسورانه ترین و شجاعانه ترین تشییع جنازه های تاریخ شد و خون او از خود او ترسناکتر برای دشمنان و جریان سازتر برای ملت گردید.

خطیب جمعه رستاق اقدام بهنگام نیروی هوا فضای سپاه در موشک باران نمودن پادگان نظامی عین الاسد آمریکا را ستود و ادامه داد جانشین حاج قاسم برادر سردار قاآنی از جنس سلیمانی است و قبلا به تایید خود شهید سلیمانی هم رسیده بود که رهبر انقلاب در اقدامی به موقع و سریع او را به فرماندهی سپاه قدس تعیین نمودند و ملت بداند هرچند حاج قاسم در بین ما نیست ولی راه او ادامه دارد.

امام جمعه رستاق از اقدام دولت در اجرای گام پنجم و لغو همه محدودیت ها در مساله برجام و نیز از اقدام مجلس و شورای نگهبان در تصویب و تایید طرح سه فوریتی تروریست خواندن ارتش و وزارت دفاع آمریکا تشکر نمود و خطبه خود را با ذکر مصیبت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به پایان برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار