۲طرح اقتصادی در سلسله بهره برداری شد

خرم‌آباد (پانا)کشتارگاه صنعتی طیور پاک مرغ و کارخانه فیلتر سازی شهرستان سلسله روز پنجشنبه با حضور استاندار لرستان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۰۳۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
۲طرح اقتصادی در سلسله بهره برداری شد

به گزارش پانا،کشتارگاه صنعتی طیور پاک مرغ لرستان پس از ۲ سال با پنج میلیارد تومان اعتبار اولیه و ۲میلیارد تومان اعتبار تجهیز در شهرستان سلسله احیا شد.

این کشتارگاه با ظرفیت کشتار و تمیزکردن ۲هزار قطعه مرغ در روز، ۶۰تن در شیفت کاری و ایجاد اشتغالزایی ۲۴۰نفر بطورمستقیم و غیرمستقیم احیا شده است.

همچنین این کشتارگاه مجهز به سالن های پیش سردکن، منجمد و نگهدارنده با ظرفیت ۱۰۰تن و یک کارخانه یخ با ظرفیت تولید روزانه یکهزار قطعه یخ جهت سردکردن کیلرها می باشد.

این کشتارگاه علاوه بر تامین نیاز مرغ شهرستان سلسله توان پوشش دهی شهرستان های خرم آباد، نورآباد و بروجرد را دارد.

باتوجه به وجود ۶۹ مرغداری فعال در سلسله و فعال شدن این کشتارگاه گام مهمی در حمایت از پرورش و تولید گوشت مرغ در این شهرستان می باشد.

در ادامه سفر استاندار لرستان همچنین کارخانه فیلترسازی(تولید کننده فیلتر هوا و روغن خودرو) با ظرفیت ماهانه ۷۰هزار عدد فیلتر و با یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان اعتبار سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

این کارخانه با اشتغالزایی ۱۴نفر علاوه بر تامین شهرستان سلسله محصولات آن به استان های یزد، فارس و استان های شنالی کشور صادر می شود.

جمعی از مدیران استان و شهرستانی استاندار لرستان را در سفر به سلسه همراهی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار