بررسی مدارک ومستندات ومصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال98

شیراز(پانا) _زمان بررسی مدارک ومستندات ومصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال98 سهمیه آموزش و پرورش استان از سوی اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مدارک ومستندات ومصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال98

با عنایت به اعلام نتیجه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال98 آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش، به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می رساند برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی و انجام مصاحبه با توجه به جدول زمان بندی ذیل و با دردست داشتن مدارک ذیل به آدرس شیراز، بلوار چمران، بعد از بیمارستان حافظ، کوچه یک ابیوردی، کوچه سردار شهید ابیوردی، مرکز آموزش ضمن خدمت فرهنگیان فارس مراجعه نمایند.

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده :

1-تصویر کارنامه قبولی آزمون استخدامی

2- چهار قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری

3-اصل شناسنامه و یک سری کپی از تمام صفحات

4- اصل کارت ملی و یک برگ کپی پشت و رو

5-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ویک برگ کپی پشت و رو ( ویژه برادران)

6-اصل دانشنامه یاگواهینامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز(برابرکد"شغل-محل انتخابی") ویک برگ کپی

7- اصل معرفی نامه رسمی به روزاز بنیاد شهیدو امور ایثارگران برای افرادی که از سهمیه ایثارگری استفاده نموده اند و یک برگ کپی

8- اصل معرفی نامه رسمی به روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهیمه رزمنده ، فرزند و همسر رزمنده و یک برگ کپی

تذکر مهم: مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف) معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب) معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج) معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

9- اصل معرفی نامه رسمی به روز از سازمان بهزیستی برای معلولین و کپی

10- پوشه وگیره دو عدد ( رشته های آموزش ابتدایی و استثنایی خواهران رنگ قرمز و برادران رنگ نارنجی، رشته های دبیری رنگ زرد و رشته های فنی رنگ سبز)

11-افرادی که سوابق خدمت غیررسمی در دستگاه های اجرایی از تاریخ 22 بهمن 1357 به بعد دارند، لازم است گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت خود را با قید پرداخت از اعتبارات دولتی طی نامه رسمی از دستگاه مورد نظر برای واحد پذیرش ارائه نمایند.

12- فرم معرفی نامه از بنیاد نخبگان ( برای افراد متقاضی استفاده از امتیازات نخبگان)

13-اصل مدرک مربوط به حافظان قرآن ( درجه 1 تا5) با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی و یک برگ کپی آن .(صرفا برای رشته های معارف و امور تربیتی )

15-داوطلبانی که گواهی کسب مهارت های برتر کشوری در زمینه های علمی ، فرهنگی ، هنری ، ورزشی و...یا گواهی تدریس در مراکز علمی را دارند اصل و کپی مدارک را درزمان مصاحبه همراه داشته باشند.

16- همراه داشتن دفترچه بیمه برای انجام معاینات پزشکی

17 - دریافت "فرم اطلاعات فردی" از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی https://gozinesh.medu.ir/fa/ و تکمیل دقیق و الصاق عکس به آن در دو نسخه به همراه تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی، مدرک تحصیلی و تصویر مدارک ایثارگری و گواهی عضویت فعال بسیج، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی به نماینده هسته گزینش استان

تذکر مهم:

مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و با ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک ، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان مشترک فراگیر، مسابقه و جذب ، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی ، حکم صادره لغو و بلا اثر می شود.

تذکرات:

1-عدم مراجعه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و انجام مصاحبه در زمان مقرر، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

2- درصورت ناقص بودن مدارک یا مغایرت آن با اطلاعات ثبت شده درزمان ثبت نام (خود اظهاری درفرم ثبت نام سازمان سنجش ) جزء افراد فاقد شرایط تلقی شده و از انجام مراحل بعدی ( مصاحبه و... ) محروم خواهند شد.

3- افرادی که جزء پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت نمی باشند ،در صورتی که به نمرات و درصدهای خود در مرحله اول آزمون استخدامی، معترض باشند، می توانند به قسمت «سیستم پاسخگویی اینترنتی» پرتال سازمان سنجش مراجعه و اعتراض خود را اعلام نماید.

4- پذیرفته شدگان صرفاً با توجه به رشته و زمان اعلام شده به محل بررسی مدارک و مصاحبه مراجعه نمایند.

5-به دلیل نبود پارکینگ و محوطه کافی در مرکز ضمن خدمت برای پارک خودرو و همچنین جلوگیری از مزاحمت برای همسایگان از آوردن وسیله شخصی خود داری نمایید .

​​​​

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار