۶۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در اردکان تعیین شد

یزد(پانا)- فرماندار اردکان گفت: ۶۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار می‌شود، در نظر گرفته شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
۶۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در اردکان تعیین شد

بهروز شهابی‌زاد روز چهارشنبه در حاشیه نشستی در محل فرمانداری به خبرنگار ایرنا افزود: در انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی، ۶۲ شعبه اخذ رأی در این شهرستان پیش‌بینی شد که در انتخابات پیش رو، ۶ شعبه به مجموع تعداد شعبه ها افزوده شد.

به گفته وی ازمجموع شعبه های اخذ رای در این دوره ، ۵۰ مورد اختصاص به بخش مرکزی و شهر اردکان، دارد و در بخش های عقدا و خرانق هم به ترتیب ۹ و هشت شعبه و یک شعبه هم برای اقلیت زرتشتیان ساکن این شهرستان در نظر گرفته شده است.

رییس هیات‌ اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردکان بیان داشت: نشانی تمام شعبه های اخذ رای براساس قانون ۹ روز قبل از برگزاری انتخابات به اطلاع شهروندان در سراسر شهرستان خواهد رسید.

در شهرستان اردکان افراد واجد شرایط حق رای در سه شهر و سه بخش و نیز ۲۹ روستا در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنند.

حوزه انتخابیه اردکان با حدود ۹۸ هزار نفر جمعیت شامل شهرهای اردکان، عقدا و احمدآباد است که یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات مجلس دوم اسفند ماه سال ۹۸ همزمان با سراسر کشور برای انتخاب چهار داوطلب در همین تعداد حوزه انتخابیه استان یزد برگزار می شود.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

مجموع داوطلبان چهار حوزه انتخابیه استان به ۲۳۹ نفر رسید که تاکنون ۱۱ نفر انصراف خود را اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار