دبیر ستاد انتخابات استان یزد : تمامی دستگاه‌ها برای برگزاری با شکوه انتخابات با ستاد انتخابات همکاری کنند

یزد(پانا)- "محمدعلی شاه‌حسینی" در جلسه شورای اداری شهرستان تفت گفت:ضروری است بر اساس ماده یازده قانون انتخابات برای برگزاری انتخابات تمام دستگاه‌ها همکاری با ستاد انتخابات شهرستان و هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی را در دستور کار خود قرار دهند و امکانات موردنیاز را در اختیار عوامل اجرایی انتخابات برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم قرار دهند.

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دبیر ستاد انتخابات استان یزد :  تمامی دستگاه‌ها برای برگزاری با شکوه انتخابات با ستاد انتخابات همکاری کنند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمدعلی شاه‌حسینی" در جلسه شورای اداری شهرستان تفت تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی در سال نودوهشت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و اهمیت و حساسیت این موضوع با توجه به رویدادهای اخیر بیش‌ازپیش افزایش‌یافته است.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد خاطرنشان کرد: تلاش همه مدیران باید در راستای برگزاری باشکوه و حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.

شاه‌حسینی در ادامه افزود: سیاست راهبری و کلیدواژه انتخابات امسال از دید ستاد انتخابات استان حضور حداکثری مردم و توجه ویژه به‌سلامت، امنیت و آرامش در برگزاری این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد با اشاره به تلاش مدیران برای تحقق حضور حداکثری مردم در این انتخابات اظهار داشت: برای تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ضروری است مدیران خدمت صادقانه به مردم را در دستور کار قرار دهند و با حضور در بین مردم و بررسی مشکلات از نزدیک تمام تلاش و اهتمام مجموعه تحت مدیریت خود را در راستای رفع مسائل و مشکلات پیش روی مردم به‌کارگیرند.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی تمام تلاش خود را برای ناامید کردن مردم و دلسردی آنان برای حضور در این دوره از انتخابات به کار خواهند بست و تلاش مدیران دستگاه‌های دولتی و اجرایی باید در راستای برگزاری باشکوه انتخابات و حضور حداکثری مردم و نقش بر آب‌کردن نقشه‌های دشمنان این نظام باشد.

محمدعلی شاه‌حسینی خواستار برنامه محور بودن دستگاه‌ها وادارات در راستای حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات شد و افزود: نیاز است دستگاه‌ها وادارات در راستای حضور حداکثری مردم با برنامه‌ریزی مناسب اقداماتی را در مدت‌زمان باقیمانده تا این رویداد مهم در دستور کار قرار دهند و هماهنگ با ستاد انتخابات شهرستان برنامه‌های خود در این زمینه را عملیاتی نمایند.

دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به ماده یازده قانون انتخابات، همکاری در برگزاری انتخابات را وظیفه تمام دستگاه‌ها دانست و اظهار داشت: ضروری است بر اساس قانون انتخابات برای برگزاری انتخابات تمام دستگاه‌های شهرستان همکاری با ستاد انتخابات شهرستان و هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی را در دستور کار خود قرار دهند و امکانات موردنیاز را در اختیار عوامل اجرایی انتخابات برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم قرار دهند.

وی به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیرامون حق‌الناس بودن رأی مردم اشاره و تصریح نمود: رهبری بر روی حق‌الناس بودن رأی مردم تأکید بسیاری دارند و مسئولان برگزاری انتخابات باید امانت‌دار رأی مردم باشند و استفاده از هرگونه امکانات دولتی در راستای تبلیغ داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ممنوع است و انتظار است این موضوع موردتوجه قرار گیرد و مدیران رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات را در دستور کار قرار دهند.

شاه‌حسینی بابیان اینکه پرسش‌های زیادی مبنی بر همراهی مدیران با نمایندگان فعلی می‌شود، گفت: طبق استعلامی که از نهادهای نظارتی انجام‌شده است همراهی مدیران با نمایندگان فعلی در حد عرف و معمول بلامانع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار