مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی در اردوگاه شهدای مدافع حرم برگزار شد

مشهد(پانا)- با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد در اردوگاه شهدای مدافع حرم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی در اردوگاه شهدای مدافع حرم برگزار شد

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در این مراسم گفت: در قرآن کریم خداوند متعال می فرمایند در بین مومنین مردانی هستند که به عهد و پیمان خود با خدا استوار و ثابت قدم هستند و شهید سردار سلیمانی از آن مردان خدایی بود که نقص پیمان نکرد و پس از مجاهدت ها و سلحشوری ها بالاخره خودش را به کاروان همرزمان و دوستان شهیدش رساند و نکته حائز اهمیت این است که این شهید والامقام چه در زمان حیاتش و چه در زمان شهادتش عامل وحدت و انسجام ملت بود و این پاداش سال ها مجاهدت، تلاش، ایثارگری و اخلاص حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری زمانی که نشان ذوالفقار را به این فرمانده دلاور تقدیم کردند فرمودند شهادت بالاترین و تنهاترین پاداشی است که می تواند مجاهدت ها و ایثارگری های این رزمنده بزرگ اسلام را جبران نماید.

خدابنده تصریح کرد: اقتدار، عزت، استقلال و قاطعیت این شهید گرانقدر امنیت کشور را نه تنها در مرزهای جغرافیایی وطن بلکه در هزاران کیلومتر دورتر از خاک میهن برقرار ساخت و سیطره تکفیری ها و داعشی ها را در منطقه برای همیشه پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: در حدیث قدسی خداوند تبارک و تعالی می فرمایند هرکس که من را طلب کند من را پیدا خواهد کرد، و هرکس مرا پیدا کند مرا خواهد شناخت و هرکس من را بشناسد حتما دوست دار من خواهد شد و هرکس مرا دوست بدارد حتما عاشق من خواهد شد و هرکس عاشق من شود من نیز عاشق او خواهم شد و اگر من عاشق کسی شوم او را به شهادت خواهم رساند و اگر من کسی را به شهادت برسانم دیه او بر عهده من است و اگر دیه کسی بر عهده من بود پس من خودم دیه او خواهم بود و دیه سردار سلیمانی عزتی بود که خداوند متعال به او عطاء نمود و این تشییع جنازه باشکوه در کشور مبین این عزت بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: خون سردار رشید اسلام شهید سلیمانی به هیچ عنوان پایمال نخواهد شد و ملت و مسئولین ما همگی متفق القول هستند که باید انتقام این شهید بی گناه گرفته شود و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پایان عنوان کرد: سردار سلیمانی عاشقی بود که هیچ گاه از ذهن مردم فراموش نخواهد شد و برای همیشه و تا ابد در اذهان ما زنده است و مردم یاد او را گرامی خواهند داشت و راهش را ادامه خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار