برگزاری مراسم یادبودی به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در آموزشگاه شهید باهنر کلات

کلات(پانا)- با حضور مدیر آموزش و پرورش کلات و جمعی از پرسنل اداری ، مراسم یادبودی به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج_قاسم_سلیمانی در آموزشگاه شهید دکتر باهنر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم یادبودی به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی  در آموزشگاه شهید  باهنر کلات

رمضان پروانه در این مراسم به تشریح خصوصیات بارز شهیدحاج‌قاسم‌سلیمانی پرداخت و گفت : سردار سلیمانی ولایت پذیر و مطیع امر رهبری بود و درایمان صداقت داشت ، امروز خون شهید سلیمانی جوشیده و هزاران سلیمانی دیگر به دنیا آمدند .

مدیر آموزش و پرورش در ادامه عنوان کرد: به مصداق آیه شریفه 《وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ》 شهیدان زنده هستند و شاهد آن بودیم که یاد و خاطره شهید سلیمانی و یارانش بیشتر در اذهان عمومی جا پیدا کرد.

رمضان پروانه ضمن محکوم کردن این حرکت شوم که به دستور رئیس جمهور خبیث آمریکا اتفاق افتاد، بیان نمود: بعد از شهادت ایشان در دنیا غوغا بپا شد ، چرا که دیدیم در خارج از مرزهای میهنمان ، حتی در خود امریکا این اقدام ننگین محکوم شد .

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم‌رهروان راستین راه شهیدان باشیم ،چرا که شهدا برای آرامش ما جان خود را با اخلاص تقدیم میهن کردند.

در ادامه این‌مراسم مدیر آموزش و مرورش به همراه دبیران و دانش آموزان آموزشگاه مذکور از نمایشگاهی که به همین مناسبت برپا شده بود دیدن کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار