جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار یک‌قدم کوتاه نخواهد آمد

نیشابور (پانا)- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه نظامی آمریکا در عراق را دقیقاً در ساعت حمله به شهید قاسم سلیمانی هدف قرار داد تا نشان دهد جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار یک‌قدم نیز کوتاه نخواهد آمد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار یک‌قدم  کوتاه نخواهد آمد

سید علی‌اکبر حسینی = در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه گفت: این شهید بزرگوار باعث اتحاد مردم ایران در برابر ابر استکبار جهانی شد به نحوی که صدای انقلاب در همه گلوها بلند است و مرگ بر آمریکا را همه‌جا فریاد می‌زنند.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم در مراسم‌های خاک‌سپاری تصریح کرد: مردم سراسر کشور از جمله نیشابور با حضور گسترده و میلیونی خود نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند و در این راه با تمام سلایق کوتاه نخواهند آمد.

حسینی با تسلیت به خانواده جان‌باختگان حادثه دیروز کرمان تأکید کرد: صبح امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه نظامی آمریکا در عراق را دقیقاً در ساعت حمله به شهید قاسم سلیمانی هدف قرار داد تا نشان دهد جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار یک‌قدم نیز کوتاه نخواهد آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور خاطرنشان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی ویژگی‌های بسیار زیادی داشت، انقلابی بودن، چشم به رهبری و ولایت‌فقیه داشتن در تمام امور، اخلاص و خستگی‌ناپذیری از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که ما باید به آن‌ها توجه کنیم.

در ادامه این مراسم دانشجویان با آتش زدن پرچم آمریکا و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست، نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا انزجار خود از آمریکا را نشان دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار